Nešto o meni....

Društven sam tip,vesela sam osoba,otkačena,spremna na izazove,uvijek za šalu......
Ako me netko misli zajeb....nek me zajeb....na vlastitu odgovornost.....


IME:Selma
PREZIME:a da imam ga....
NADIMCI:SeKa,Seky,Selmić.....
DATUM ROĐENJA: 26.09.1990.god.
GODINE:17
GDJE ŽIVIM:Zagreb,Kozari Bok
VOLIM: -svoj život
-sve što mladi vole
-svoje roditelje i buraza
-frendice i frendove
-hranu i piće(pa si sad mislite kakvu/o)
-muziku(ne bih mogla bez nje),TV.......
-španjolski jezik(većinu ga znam)
-neću dalje jer volim puno toga....
NE VOLIM:-bahate
-dvolične
-umišljene
-laži,laganje
-kukce
-nešto malo od hrane
-školu(idem samo radi društva)
NE NAVIJAM NI ZA KOGA al DINAMO je tu.....
SLUŠAM:NaRoDnJaKe al mogu i sve ostalo
NEČU NIKAD ZABORAVIT:-svoj maturalac(Španjolska,Barcelona,Lloret de Mar,Italia,Francuska...) Te Quiero!
-svoju prvu ozbiljnu svađu s frendicom(još da je svađa....???!!!)......


Upri i komaj



Swrati i kommay



Brandy vs. Ciara -...






Evo neke slikice...


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us







Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by LiL BuT EviL

OpIs bLoGa

Ahhh.....na ovom če blogu bit svačeg,samo se strpite jer idem polako,malo po malo.....i onda odjednom sve hehehehe.......
pisat cu bas o svemu. Eto toliko o tome..!!!!




Linkovi

...¤...DnEvNik.Hr...¤...

...¤...BloG.Hr...¤...

...¤...YoU TuBe...¤...

...¤...Im@GecHef...¤...

...¤...ŠeRiĆkA...¤...

...¤...DrIn0vAc...¤...

...¤...SnUpIcA...¤...

...¤...PePa...¤...

...¤...AnJa...¤...

...¤...SekiCe...¤...

...¤...DizaJnowi...¤...

...¤...DizaJnowi...¤...


...¤...x ToNa x...¤...



Od 28.03.2008. pa do....
free hit counter

hit counter






SLIKE MeNe i MoG DrUšTwA i još....thumbup


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Zar Baš... JA!

Image Hosted by ImageShack.us

...woow...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja & ReNaTa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja & DaNieŁa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja & IvaNa

Image Hosted by ImageShack.us

oPeT Ja & IvaNa

Image Hosted by ImageShack.us

opŁa...nešto za gŁedat..lol... IgEc(car) i HeRc

Image Hosted by ImageShack.us

Brexa & Ja & Tomislavka

Image Hosted by ImageShack.us

...uuffaJ...ekipa s izŁeta, niTko nAm Nije RavaN!

Image Hosted by ImageShack.us

..i kad god se nađe slobodnog vremena svraća se u svakodnevni biRc ''J.F.Kennedy'' Ja & Renata

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja & TijaNa na puTu prema BarCi

Image Hosted by ImageShack.us

Tri Ko-Ma-Da

Image Hosted by ImageShack.us

DaNi in the actions

Image Hosted by ImageShack.us

Big KisS .-..JoZeFiNa..-.

Image Hosted by ImageShack.us

Mato i Drinovac

Image Hosted by ImageShack.us

Šerićka

Image Hosted by ImageShack.us

ŠeRiĆ

ponedjeljak, 12.11.2007.

Nakon dugog,dugog vremena.....!!!!

....da...mah evo i mene nakon jako dugog vremena, jednostavno sam neko vrijeme zaboravila da uopče postoji ovaj blog, a šta ćeš, desi se...hehe....
Baš se vidi da sam početnica..ha ha..thumbup al neka priviknut ću se ja...cerekburninmadcerek Puno mi se stvari dogodilo u ova dva,PAZI! DvA mJeSeCa, da ne znam ni od kud bi počela.... Ono što mi se najbolje desilo i moje najbolje provedeno vrijeme je kad sam se pomirila sa frendicom s kojom sam bila u svađi šEsT mJeSeCi, te dane sam se osijećala ko nikad u životu, jednostavnno ih ne mogu opisat nono sigurno niste proživjeli šta i ja, toliko muke i patnje.....tuzan al dobro ne bi sada o tome, možda drugi put.... Ima tu još lijepih stvari i to jako puno, što neću sve i napisat,... Jedan je od tih kada vidim svoje društvo u skoli odma poludim, rekla sam vam da sam otkaćena, zamislite me onda u školi s društvom, ajoj...boli glava...hehe.....finosmokinpartynjamiheadbangblablapuknucuroflrolleyes ma jednostavno trebate vidjet...hehe..zubozubocerekzubozubo Za sebe samu sam čak otkrila da sam pre osiječajna osoba svaka sitnica voljene osobe me boli, a to bi htijela promijenit jer previše patim.....crynamcorcry
ha..!?!!.školsko društvo...!!..
Čak sam čula prebolestan VIC pazi ovo:
POP I HODŽA

Sagradio Pop crkvu a njegov prvi susjed Hodža đamiju.
Pop podigne zvonik a Hodža minaret.Kupi Pop BMW i Hodža kupi BMW.
Jednog dana uzme Pop vode i ode oprat BMW, i vidi Hodžu kako motorkom pili auspuh na BMW-u.
-šta radiš pobogu?"-upita ga Pop.A Hodža će
-kad ti svoga možeš krstit mogu i ja svog obrezat!
cerekzubosmijehroflsmijehzubozubocerekgreedydeadcrytuzansretan
Ljudi ovdje sam lomila smjehove s frendicom/cama/ovima......smijehsmijehrofl


POZZ: Danieli,Renati,Ana Mariji, Ivani T,Ivani B,Ivani M,puno ih ima hehe....,Jopi,Ani,Tijani.....joj fakat mi se neda.... ljudi ima vas puno, naravno POZZ svima koji ovo ćitaju a posebno tebi,da baš tebi čitaš ovo, ma tebi ,baš tebi velika PUSAsretan




| KiSs M3!! (2) | Or Sm!l3 | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.