nedjelja, 22.04.2007.

.........hey.............

Hey...prvo da kažem da smo Mišo I ja ponovo zajedno.....
Da....Baš sam sretna............................................................
U petak nemamo škole........!!!!!!!Jej.......Kao dan sporta
Je pa su nas oslobodili......pa nemamo onda ni u ponedjeljak
Ni utorak školu........Baš super...........................................
Bit ću u Kutini.......idem u petak,a kad se vraćam nemam
pojma....................................................................................
imam NOVO ime.....bilo je anđelka ali cure nisu mogle
razlikovat pa mi je sad Kaja!!!!!!!!a baš mi je to ime......
onak......fora......................................................................

u ponedjeljak pišemo fiziku a u utorak pišemo hrvatski.....
dosadno mi je..........trebala bi učit fiziku al mi se nedaaaa
nikak se ne mogu natjerat da učim....................................

nova pljačka

ako hvatate novu tv,imate priliku gledati
najpokvareniju live emisiju koju je čovijek
ikada smislio...Radi se o emisiji gdjeu mjetno
nasmiješena dijevojka ugodnih oblina daje
gledateljima zadatak čiji rezultat treba javiti
telefonom na neki 060 broj, a cijenu poziva
vide samo oni koji imaju TV prijamnike preko
100 cm...No u čemu se nalazi problem??
Emisija traje nekih cca. 120 minuta tijekom
kojih samo nekoliko osoba dobije šansu
kazati svoj odgovor na postavljeno pitanje,
a svaki put kada vi birate taj 060 broj iako
niste (!!!) pušteni u eter vama nestane s
računa oko 4 kune,ovisno sa koje linije zovete!
Djevojka se užasava kako je nitko ne zove i
mami ljude da je Nazovu jer baš sad nema
nikoga na liniji i baš sad je prilika da Se
osvoje novci,a zabravo na tisuće ljudi bira
taj broj i svi oni bivaju Odbačeni od strane
govornog automata koji im ljubaznim glasom
Objašnjava kako su bili jako blizu i kako trebaju
pokušati ponovo....Mislim užas.....znate li o
kakvim se tu novcima radi!?!?!?!?!?!?!?!
Na desetke tisuća ljudi tijekom 2 sata cijelo
vrijeme biraju broj Koji svaki put košta oko
4 kune,a oni puste svega desetak osoba
U eter...Izračinajte sami!Uz sve to često
vam neće objesniti traženi Odgovor i kako
ste mogli doći do njega nego će vam samo reći koji
je to,kad ga netko pogodi na kraju emisije......
kaj nije bolesno!?!?!

eh da slike mi se ne da stavljat jer sam se napisala!!!!!!
idem sad.....



19:56 | Komentari (48) | On/Off |

četvrtak, 12.04.2007.

nakon dugo vremena.........

heh....sad imam jakooo puno novosti....
od kud da počnem....nije mi se dalo
pisati postove a i sad sam u kutini
a tu više nemam komp jer mi se tetka
odselila u zg.....u kutini sam do kraja
praznika...na početku je bila valentina
samnom ali je otišla u pon...............
bilo nam je odlično.....ja sam imala
svoje žute minute i provale ali šta mogu
.........................................................
jedna od provala mi je bila svaka slučajnost
je slučajna.......ili on je prisutan sa svojom
rukom u gaćama.....................................
ah budaleeeelud..........................................

IMAM NOVO IME!!!!!!!
u petak smo si svi dali nova imena.................
kornelija je jovanka,jelena je stojka,antonija
anđela a pošto sam ja njezina sestra ja sam
anđelka.......................................................
antonija i ja smo smislile ime za mamu al'
smo zaboravilelud............................................

i tak šetamo mi i jasmina nam je rekla kak'
se kaže na talijanskom ja želim spavati s tobom
....................................................................
i to sam zaboravilaludlud..................................

PREKINULA SAM S DEČKOM....................................
da prekinula sam s njim prije možda dva tjedna........

ja sam opet počela ludit za brazilom.......................
i žuto zelenom bojom..........................................

e da kupila sam si starke.................................
crne......i na njih ću stavit jedne žute druge zelene
vezice................................................................
aha.......aha......aha.......................................

da...antonija I ja idemo na motokros jer ima
neki zgodan dečko I ima frizuru kao emo i presladak je
pa sam mu ja dala ime emo....................

e sunce me prži na balkonu sam i tipkam po
laptopu....................................................

nadam se da ćete mi oprostit što dugo nisam pisala
i ostavljala komentare ali nadoknadit ću ja to............
hvala što ste mi čestitali Uskrs i ja vama želim
sretan Uskrs mada je prošo ali nema veze.................


idem sad......................
u drugom postu možda stavim slike
slikale smo se jako puno i baš su lude slike.......
ma bilo je ludo i još uvijek je..............................
pozz:)



13:02 | Komentari (81) | On/Off |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.