Izdrkotine bolesnog uma

28.06.2004., ponedjeljak

Popizditis

Jebiga vrag eto mene pa nazaj nakon dolge vremena ono kaj se pre par dni pisel samo kratko vam morem reći da od tega ni niš bilo, kak me žena zvala i krićala name da dojdem vu postelju tak je sirota i zaspala ter ju ja nis štel buditi i sam sem zaspal tak da se moj post nastavla i dale, fkratko jebal nis već skoro pa i ne znam sam znam da je dolge već prešlo. Se u svemu navečer bum išel malo na svoju železnicu da si oddelam svojih dvanajst vur pak sem za of mesec primeru. Doma se po staremu je dosti vruće bol rećeno sparno pa se ni da delati na zemli niš sem seno presušati i otavić pospremiti. Zjutra sem po starem dobrem naranil svoje pajceke i kokice, te jim dobro kotec očistil i čiste štraje del tak da do pozutra sam idem i jesti jim dam, to pak i f kravati morem delati, rad bi si jenega traktorčeka kupil sam je to puno penez, pa sem naq sajmišću nekega rabljenca fergusona zagledalo al gazda oće celih pet ilada evroov a si mislim da je mal prevećč za tak nekaj no ak se i dal mislim z poloprivredu baviti bi si moral nekaj takvega zeti, morti kakav kredit sposlujem bum videl skoro pa si razmislim. No već je poldan prešlo idem na obed i mal si bum prespal pre posla pa se skoraj znova čujeme
- 12:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>