Izdrkotine bolesnog uma

16.06.2004., srijeda

Bok Joža!!

Kaj veliš da ti smeta lepa puca kak si drka, zato se blog i zove izdrkotine no i ja sem skužil da mi to ni treba vu mojih pisanji pa sem odlučil da bi najbolše bilo da tu sliku maknem pa za se one kojima je morti smetala nek se malo sad nasalajujeju. No eto kak i saki dan tak i ovaj je počel meni jako radno, neznam jes vam rekel ja vam delam na železnici kak i si moji preci, jer vu mojem kraju je to tradicija takaj f saki fiži mora jen muški delati na železnici, tak je ta čast pri moji hiži dopala mene, večeres bum išel vu noćnu, to mi ni problem sam da doma nemam posla, ovak se nadelam pa po noći moram spati na poslu a to se more i te kak odraziti na moj posel a mi to nebi trebalo, saka kuna je dobrodošla, pa bez posla ostati ni lepo, no kaj se more i doma treb delati od plaće se neda živet, no kaj da ja vas ze tim zamaram vi sigurno bi šteli nekaj drugo prečitati no ja vam jednostavne imam se manje vremena za pisanje pa bute se morali ze tim zadovoljit a mi bi bile drago kad bi saaki kaj tu dojde u komentari nekaj dodal, recime zakaj je došel na ovu stranu, kaj je za očekivla i jel ga je razočaralo il kaj bi mi to bilo jako drago, još jenput Joža mi budi pozdravlen i fala na sugestiji i kak vidiš sem ju poslušal. Bok
- 09:57 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>