Izdrkotine bolesnog uma

03.06.2004., četvrtak

severina II

I tak dakle naša seve je digla celu kroaciju i malo dalje na noge, sem rekel da tak nekaj ni mogel ni tuđman, kaj ti pička dela od normalnega sveta, si polude na sami spomen severine, meni je šćera totalno poremetila koncepciju nis mogel niš pošteno napravit a i kam sam god došel sam seve i seve, bik ti mater pa kaj stvarno nema navem svetu niš drugo nek ona, istina kaj sm i pre napisal mala je prava istina meni se baš i ne dopada preveč al je komad, ciceki, guzica, nogari a i pičić je lepi nemre se reći a kak sam i pre pretpostavlal po onim usnami onak napučenim sad se i vidi da kurac v zubi rad ima. No se je to tak tužno sad pu pol rvacke drkalo na severinu, baš me zanima kak se bu ona sad pojavila u javnosti il bole rećeno kak po po špeceraj v dućan išla a kaj si misli da ju neju malo onak gledeli i sikaj dobacivali, ne znam samo kak sem čul da je to ona sama izrežirala da si podigne malo reputaciju stvarno mislim ak je to tak da nema ni trunke pameti v oni svoji bulji ovak se rećimo osramotiti za celi život nemrem verovati, opet si mislim ja onak da je to morda u trežiji onega jebača za kojeg niko ne zna ko je morda ga je ostavila il tak nekaj pa ji se tel osvetiti a načul je da se bi udala za nega Vargu, lepotana nad lepotanima, istina lepi novčanik ima a ostalo..... no zakaj se ja zamaram z takvi bedastoćami sam pal pod utecaj celeg sveta pa nemam kaj drugo, sam da svim navestim svečano još se nis ni jemput zdrkal na severinu a baš sam si i to planiral da vidim kak je to jer mi jwe to ipak bila želja odpre sam si nis ni v snu primišlal da bum seve videl v akciji a sam si ju pak priiželkival, no da ja već ne dulim idem i ja v akciju....
- 07:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>