sorrowfull life of mine

utorak, 24.01.2006.

...mama mi je rasist..!!!

...jednom ja tako gledala onu seriju na rtl-u ˝pod istim krovom˝,a unutra sve sami crnci....
Uglavnom..tamo ima jedan mali smišni čovječuljak ,ne znam sada kako se zove, i kažem ja mami-˝ajme...kako je sladak..!˝
Na moje iznenađenje ona će na to-˝..taj crnac..a jelena moja...kako možeš reći da su crnci lipi.Pa pogledaj ih samo...odvratni su...˝
Sat nakon toga ,kažem ti ja sestrinom mužu kako mi je mama rasist, a on će onako hladnokrvno-˝..pa crnci smrde..˝
.........
Još uvijek im to nisam oprostila i mislim da neću nikada...pa...crnci su ljudi kao i mi ...ccccccc...mrzim to etiketiranje ljudi...i to ljudi koje uopće ne znaš...
...mi svi imamo neke predrasude ali da te predrasude prerastu u nešto takvo...nisam mogla prije ni zamisliti...eh naravno sad mogu...jer ipak ih moja obitelj mrzi.....:((((
hej...pa ni meni se ne sviđaju baš kinezi ..ali da ih mrzim?-ne,nikada nisam i nikada neću....and over!!!

- 18:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #