< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Ožujak 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



ANDREA

SKUPNJAK

IVANA I MAJA

MAMIĆ

PETRASICA

TINA I JEJENA

JOPILI

IVANA

SABOLOVIĆKA

VLAŠIĆKA

IVA I KIKA

ŽAGERICA:-)

ZELIĆKA

VIDAKOVIĆ I BABIĆ

GRBAVAC

ANITA-7a

6glupsona-cure iz bivše l2

KURETIĆKA

ANDREA,LUCIJA,ŽAGERICA



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Spustila sam glavu jer sam znala što je htio od mene.
Nisam željela da bi počeo takvo što sa mnom,
ali svejedno sam mu dopustila. Bilo mi je prvi put.
Njegove ruke su se približile tom mjestu.
Postalo mi je sve više vruće. “Pazit ću” – govorio je,
a zatim me zamolio da raširim. Počelo me boljeti, al`
ja sam se držala kao prava žena. Nakon nekoliko minuta,
u jednom trenutku mi je rekao: “Gotov sam!” A onda ga
je izvukao van. Sad te više neće boljeti. Pogledala sam njegove
ruke u kojima ga je čvrsto držao, još malo krvavog.
Sa smješkom na licu mi je rekao: “Siguran sam da ti nije
žao i da sama vidiš da je dosta velik i kako si sretna što
si se toga riješila!” Bilo mi je vruće al` svejedno se isplatilo
trpjeti i teški znoj prolijevati.
Tako mi je bilo prvi put kad mi je zubar izvadio zub!


PA EVO I PONEŠTO O MENI

IME MI JE LANA

ZA PREZIME SE JOŠ NEMOGU ODLUČITI

DATUM KAD ME RODA DONJELA 18.01.1994

VOLIM DOSTA TOGA,ALI

OBOŽAVAM MORE,IZLASKE,KAFIĆE,
FRENDOVE BEZ KOJIH NEMOGU ŽIVJETI,PARE,CAJKE,
ZGODNE DEČKE,MARKE,NARAVNO DINAMO ZA KOJI I NAVIJAM I JOŠ PUNO TOGA ŠTO VOLE MLADI

NE VOLIM ŠKOLU,A

MRZIM UMIŠLJENE I JADNE OSOBE,LJUDE KOJI TI SE PRAVE PRIJATELJIMA A IZA LEĐA SVAŠTA GOVORE O TEBI,TIPOVE KOJI SE FORSAJU NEČIM ŠTO UOPĆE NEMAJU....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




MOJA MALA ABECEDA

A-AUTI-OBOŽAVAM BRZE AUTE...AL IAKO NIJE PREBRZ NAJLJEPŠI AUTO MI JE MERCEDES....

ADRENALIN-OBOŽAVAM GA...ADRENALIN TI JE VOZIT SE BRZO..IĆ NA PADOBRAN I SLIČNO..ZAKON...

ALEGIĆKA-ZAKON CURA...STALNO SE SMIJE NEKIM BEZVEZNIM STVARIMA...JA NEŠ BEZVEZE KAŽEM A CURA SE LOMI OD SMIJEHA...A KAD JE POČNEM ŠKAKLJAT UVJEK SE NALJUTI I BACA NEKE SPIKE KAO DA MOŽE UMRIJET OD ŠKAKLJANJA....JEDNA OD BEST FRENDICA..

ANDREA-SUPER CURA....MALO SMO SE BILE POSVAĐALE KOJI PUT,ALI IPAK MI JE JEDNA OD BEST FRENDICA...

B-B*R*NJ*-UH KOMENTARI SUVIŠNI

BADELAŠI-OBOŽAVAM IH SVE MA NEMOŽEMO BEZ NJIH...SUPER EKIPA...

C-CAJKE-MA ZAKON SU SVI IH SLUŠAJU,OBOŽAVAM IH...NEMOGU A DA IH NE SLUŠAM..NEMOGU ZASPAT DA SI NEŠTO NE PUSTIM ONAK ZA DUŠU-HAHAHA....MA JEDNOSTAVNO MI NEMOŽE PROTEĆ DAN BEZ NJIH...

ČORAKICE-TO SU VAM TRI TOLKO OPIČENE OSOBE DA IM NEMA RAVNIH-VOLIM IH SVE TRI...SVE TRI SU MI JEDNE OD NAJBOLJIH FFRENDICA....

D-DINAMO-NAVIJAM ZA NJEGA

DEČKI-OBOŽAVAM ZGODNE DEČKE

E-EVANĐELJE- NEKAD NEJDEM NA MISU,A TO JE BILO NAJČEŠĆE KAD JE BIO LUNIĆ PA SMO STALNO VISILI U NJEMU I NIGDJE DRUGDJE NISMO IŠLI PA TAK NI NA MISU...ONDA ME UVJEK MUČI PO KOME JE EVANĐELJE JER ZNAM DA ĆE ME STARA TO PITAT-PO JEDNOM OD GRGIĆA SIGURNO-HAHAHAHAHAHA

F-FRENDOVI-NEBI MOGLA ŽIVJET BEZ NJIH...ONI SU MI UVJEK PODRŠKA....A POGOTOVO ONI MOJI PRAVI I NAJBOLJI FRENDOVI KOJI SU UVJEK TU ZA MENE PA KOLKO GOD BILI UDALJENI PA MAKAR I U POLA NOĆI...NEKI ON NJIH SU ŽAGERICA,ČORAKICA,
JOPA,KIKA.....IMA IH JOŠ PUNO...

FIGHT-NEVOLIM SE TUĆI ALI KAD ME NEKO RAZNERVIRA,UH....

G-GUBLJENJE-NEVOLIM GUBIT,ALI SAM UVJEK SPREMNA PRIZNAT PORAZ

H-HRVATSKA

I-IVON,IVANA-ZAKON BADELAŠICE IAKO IH NEZNAM DUGO,O NJIMA SVE NAJ,NAJ.......

ISTINA I ISKRENOST-VOLIM LJUDE KOJI SU ISKRENI I UVJEK KAŽU ISTINU PA MAKAR TA ISTINA BILA LOŠA

IZLASCI-OBOŽAVAM IH..SAMO ŠTA MI IH NEKAD TJ. ČESTO STARCI ZABRANE ZATO JER SAM JAKO DOBRA PA PONEKAD NAPRAVIM NEKO SRANJE,A INAČE I JAKO DOBRO UČIM.....HAHAHAHA.....

J-JEBEM TI........-TO MI ČESTO IZLETI

JOPIPA-MA TO VAM JE JEDNA SUPER CURA KOJA JE UVJEK TU ZA FRENDOVE PA TAKO I ZA MENE...UVJEK JE NA MOJOJ STRANI I BRANI ME..JEDNA OD NAJ FRENDICA......

KIKA-SUPER CURA ISTO JEDNA OD BADELAŠICA...MA CURA JE ZAKON SVE MI MOŽE REČ I JA NJOJ..UPOZNALE SMO SE PREKO BLOGA,A JOŠ VIŠE SMO SE ZBLIŽILE PREKO MSN-A..JEDNA MI JE OD BEST FRENDICA...

KIKI-JA VAM NJEGA ZNAM 7 GODINA,IDE SAMNOM U RAZRED,NAJBOLJI MI JE FREND,JA I ON SMO U DUETU U SVEMU NAJBOLJI....

L-LANA-MOJE IME

LOVA-VOLIM JE.........

LEA-MOJA MALA SLATKA I JEDINA SEKA

LJ-LJUBAV NEŠTO LIJEPO I NEOPISIVO.......

M-MAMA-NEMOGU BEZ NJE VOLIM JE NAJVIŠE NA SVIJETU

MARIJA-ZNAM IH PUNO ALI NAJDRAŽE SU MI ŽAGERICA I MARIJA IZ L2-JA VAM NJIH DVIJE OBOŽAVAM I VOLIM JAKO.........

MOBITEL-NEMOGU BEZ NJEGA

MAMIĆKA-OPIČENA BADELAŠICA,TEK JE OD NEDAVNO ZNAM I FAKAT JE CURA ZAKON..IMA NEKE LUDE IZREKE KO NPR. OĆU RADIT DJECU S TOBOM...

N-NET-SUPER JE ODKAD IMAM BLOG NEMOGU BEZ NJEGA-ČINI ČUDA

O-OPIČENA SI-TO MI PUNO LJUDI KAŽE.......

P-PETRA-ONA VAM JE JEDNA MALA SLATKICA IZ BADELA KOJU SAM TEK NEDAVNO UPOZNALA,MALA JE ZAKON I PUNO JE VOLIM...JEDNA OD NAJBOLJIH FRENDICA....

PAG,POVLJANA-LJETUJEM TAMO...AKO NIKO DRUGI ZNA ŽAGERICA O ČEMU PRIČAM...

POLJUBAC-HMHMHM.......

PETRASICA-ISTO OPIČENA BADELAŠICA KOJU ZNAM TEK OD NEDAVNO

R-ROĐENDAN-OBOŽAVAM GA UVJEK DOBIJEM PUNO POKLONA....

S-SESVETE-ŽIVIM U NJIMA,NAJLUĐI KVART

Š-ŠIKA-MA TO VAM JE JEDAN SUPER DEČKO DO PROŠLE GODINE SMO SE MRZILI,VRIJEĐALI...A SAD SMO SI OK...I IMA NAJLJEPŠE OČI....

ŠKOLA-UVJEK ĆE MI BIT U SRCU I SVE VEZANO UZ NJU...

T-TATA-JAKO GA VOLIM SVE MI DAJE U ŽIVOTU I PUNO MI ZNAČI

U-UJFALUŠI ILI UFI-TAK ZOVU ANDREU

V-VOLI ME,VOLI ME-PJESMA KOJU ČESTO SLUŠAM OVIH DANA

VOLIM TE-SVE ŠTO JE VEZANO UZ TU RIJEČ JE LIJEPO

VATROMET-OBOŽAVAM GA GLEDAT

Z-ZAGREB-MOJ GRAD ŽIVIM U NJEMU,MA SVE ME VEŽE UZ NJEGA

ZOVKICA TO VAM JE JEDNA OPIĆENA CURA,VOLI SE JAKO ŠORAT....

Ž-ŽAGERICA-MA TO VAM JE MOJA MALA SLATKICA-NAJBOLJA MI JE FRENDICA I PUNO JE VOLIM

ŽAGARICA-ZNAM JE OD PRIJE I NISMO BILE BAŠ U DOBRIM ODNOSIMA ALI SAD KAD SAM JE MALO BOLJE UPOZNALA MA ZAKON JE CURA,A KAD SE ŽAGEEERICA I ŽAGAAARICA POČNU U DUETU SMIJAT TO VAM JE KO NAVIJENO-MA URNEBES....





nedjelja, 18.11.2007.

Evo me ljudi napokon...Svi me tjeraju da pišem novi post,a ja fakat nisam imala o čem za pisat...sve do sada....jučer je bio Monikin ročkas....u bilo je predobro....na početku su Kiki,Hrco,Goma dofurali 2 kartona pivi i vina...i to su strusili u 10min....Monika je malo šizila od previše alkohola...al kaj sada...kasnije su doletili Grga,Vida,Mrvelj,Fiki,Petra i Kukas....Petra i Kukas su bili samo sat vremena,a ovi ostali su ostali do kraja...Ma ekipa je bila zakon..u početku smo se namjerno iz zezancije razbacivali,a kasnije smo plesali....Dunja je dobila 4 puta u glavu nečim..tak da sljedeći put Dunja ponesi kacigu....Hrco je malo više popio pa mu se spavalo...a Mrvelj čim je došo je strusio sve kaj je našo pa mu je cijelo vrijeme bilo zlo....Meni je bilo super....nisam pila...ddddddddddd.........I fala bogu muzika je bila carska...samo cajkeeee.....Fiki je malo varo curu...al nije jedini....hehehhehe.....A meni se ukazo Isus i kad sam to rekla Čorakici Luciji žena je tolko brzo trčala da ga vidi da se strusila u vrata...ddddd...kako se žena zakucala...wuahehehehhahahha...živi lom...i to vam je to ukratko...tolko od mene,a na vama je sada da ostavljate kommove...pozzz svim legendama sa jučerašnjeg tuluma koji sad doma imaju glavobolje...wuahehehehaaha....pusaaaa...by:Lanaaa



| Komentari (134) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.