seks i lazi na + 40 https://blog.dnevnik.hr/seks-i-lazi-na-plus40

ponedjeljak, 13.07.2015.

Plavušica

evo još jedne u nizu plavuša

Plavušice koja misli da će zapisivanjem svojih misli i sjećanja malo rasteretiti svoju lijepu malu glavicu da bi napravila mjesta
za informacije tipa :

"ajme koje štikle obući uz onaj minjak na Sašu Matića?"
ili
"Ako sam potrošila onih 300 kuna što mi je mama jučer dala za pokaz na onu fora haljinicu iz New Yorkera, jel mi ostalo
i za one fora štikle u robertu na sniženju? ! " ili možda

"Zaš je Marko sinoć sinao moju poruku na viberu u pola 12, i onu u pola 1, i onu u 1, čak i onu u 2,20 a još mi ništa nije odgovorio?" .

i ako ste se ponadali da će ova plavušica uz svoje tekstove objaviti i 156 selfija
iz kupaonice i spavaće sobe svojih roditelja ispred ormara s ogledalom
kupljenog sredinom 90-tih u prvom shoping centru na 36 rata i popustom od 3,64 % na otvorenje ,

žao mi je , ne nisam taj tip plavušice, na moju i vašu žalost,

ja sam više onaj tip plavušice koja upravo razmišlja kako napraviti mjesta u svojoj glavi među pitanjima
"ako ne platim ovaj mjesec račun za mobitel, hoće mi ostati dosta sinu za sandale?"
i "ako danas počnem proučavati nove upute za rad hoću li stići unijeti sve u roku i otići na g.o? " i
evo nešto na vašu radost
"zašto mi onaj tamo zaštitar na ulazu svaki put toliko navlaži pi…u kad ga pozdravim,
da nakon toga moram u wc promijeniti dnevni uložak?"

Da , eto to sam ja , reći ću za sebe

žena – majka – plavuša ( i ne neću citarati zvjezdu balkana, ako ste to pomislili)

Zašto plavuša? Zato što obožavam taj izraz jer sa njim uvijek mogu izvući na svoju žensku glupost :)

a i muškarci ipak više vole plavuše ,

a ova plavuša voli i njih i to jakoooo…

volim njihovo društvo i njihove razgovore bez priča o cipelama i djeci kojoj upravo rastu zubi..

volim njihov jednostavan način razmišljanja, (odnosno način razmišljanja bez razmišljanja :) )
sve je tako jednostavno..ili je sport ..ili su auti ili ..je sex,

šalim se ima puno tema u muškom društvu ali je jednostavno, bez spletki, bez lažnog osmjeha, bez glupog ženskog previranja u glavi što ako?!

volim njihov miris (naravno ne baš onaj naturale ili recimo brut i pino silvestre - ako ovi mlađi od 35 uopće znaju kaj je to),
ali ima ih puno koji tako dobro mirišu...uh..

i volim njihova tijela...
pogotovo sportom oblikovana.. i
volim posebno određene dijelove,

ali o tome nekom drugom prilikom.

MIslim da je dosta za prvi put :)
Plavušica

Oznake: sex, plavuša

13.07.2015. u 14:54 • 1 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2015  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Srpanj 2015 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi