<body> ...nEmA NaSlOvA... - DnEvNiK JeDnE OpAsNe mAl333333!!!!! :) - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
  • On/Off

  • Credits: * | *

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    o MeNi:)





    -nikolina
    -zadar
    -14god
    -8raz Preradović...Xd..
    MSN:nicky08@windowslive.com

    users online

    xXpRaViLaXx
    °dovoljni su 1-3 komentara
    °ne vriđajte mi blog
    °za sad je anonimcima dozvoljeno komentiranje,
    al ako su grubi komentari brišem ih... xD
    i nek se bar potpišu da znan ko je to napisa...
    °nema lana sreće i nesreće



    ponedjeljak, 21.07.2008.
    ...nEmA NaSlOvA...

    ej..piplsi moji..xD


    mislin da bi bilo vrime za novi post..xD
    i ewo..
    neda mi se al to želin...
    neznan zašto??!!

    al dobro...
    prijeđimo mi na stvar!!! xD

    da se odma pohvalin!!!

    kupila san niske starke...(tamnoplave)...xD
    ajme baš san ih tila i dobila san ih..
    baš san sritna!! =)


    to su te... =)
    e da..
    u petak je bila NOĆ PUNOG MISECA...
    sad da ja ne ispričavam sve što je bilo...
    bilo je super...
    stvarno...
    da nije bilo moje ekipe,mislin da nebi bilo ovako ka što je bilo...xD
    LEGENDE SU!!!!!..



    i tako...

    u subotu san išla s rođakom u
    Barić Dragu...

    super mi je bilo ...xD
    cili san se dan kupala al..
    doslovno cili
    baš san se iskupala...
    tu u Zadru se kupan samo popodne...

    i tako..

    kupan se tu U mom Lipon Zadru!!!!
    izlazin vanka!!
    svaki dan ...
    iden u shoppinge s frendicama...




    i neznan što da više pišen...xD

    ovaj post će bit malo kraći..
    od ovog prije
    al nea veze.....
    a možda i neće..

    aj aj iden...
    polako ća..

    ...ljudi uživajte mi...

    pozzan cilu svoju ekipuu...
    stvarno ste legende.."!!
    da neman vas neznan što bi sa sobon!!!

    =)

    joji vas vaša Nicky..!!! =)





    | Komentari 87|


    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.