<body> eeee.......=)=)=) - DnEvNiK JeDnE OpAsNe mAl333333!!!!! :) - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
  • On/Off

  • Credits: * | *

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    o MeNi:)





    -nikolina
    -zadar
    -14god
    -8raz Preradović...Xd..
    MSN:nicky08@windowslive.com

    users online

    xXpRaViLaXx
    °dovoljni su 1-3 komentara
    °ne vriđajte mi blog
    °za sad je anonimcima dozvoljeno komentiranje,
    al ako su grubi komentari brišem ih... xD
    i nek se bar potpišu da znan ko je to napisa...
    °nema lana sreće i nesreće



    nedjelja, 23.03.2008.
    eeee.......=)=)=)

    beljeeeeooo i ja napokon radin novi post....eo danas uskrs....belj..ajme....danas išla prvo kod jedne babe ,pa kod druge...ajme ono ljubljene...samo san bižala kad neko dođe...da ga ne poljubin...ajme one babetine..headbangheadbangmad...i tako evo ja došla malo prije....doma..zujosretan.jedvo san čekala...
    aj pozzzz......i kommajte mi...ćaos pusa...deadcoolcerekblablazijev


    esretan uskrs








    | Komentari 31|


    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.