< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari??
design by Bahata =)

Opis bloga....


Image Hosting | Video Hosting

Mi smo 2.frendice Lucija i Nina..
Dolazimo iz najdraze rijeke sa Trsata...
Mi zapravo nismo seke ali smo suuper frendice..


users online










PA OVO JE OTPRILIKE NASE
CIJELO DRUSTVOthumbup:

A sada cemo napisati kako se svi zovuuu:
prvo curee:Ivonchica,marija.g,karolinche,
marija.p,marinche,beki,iva,lela,sandra,sara,
nikolina,kika,vale,..uff vise ni ne znamoo=)
I naravno nas dvijee..
i uglavnom jos puno curaa..
a decki e njih ima najvise a to su:Luka,
dodo,matko,vjeran,
filip,pipe,josip,raho,igor,sexy,dino,sandro
...joj vise ni same ne
znamo..hehe...
a evo i SLIKICA
OD NEKIHsmijehsmijeh:
Free Image Hosting at www.ImageShack.usLukich..=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
BEST FRIENDS 4EVER....=)))Lukaa i NiNa=)..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a evo to smo mi šiši and miši...=)..=)))...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a nas filip...hipiii...bez brige nije metalac=)=)....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a nasa marijaa i filip...=)=)...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nina & marija g=)...

Free Image Hosting at www.ImageShack.usa
Nina i Marinaa...=)..naj.frendicee...=)))smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
aaa evo opet nas dvijeee...=)=)))).....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
aaa nas dodo. i marijin pas.hehe.=))hmmm daaa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
to vam je matko...=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Šiši&Mišiii...and Marijaaa...=)=)))...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a naša karolinaaa...=)=)))....

Free Image Hosting at www.ImageShack.usovo je hrpica lucijinog razreda...samo dečki...=)))

Free Image Hosting at www.ImageShack.uslucijina sestra zora i luce...=))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
od nine pasiccc.....Fani..=))))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
maca od lucije....=)))

Sada o svakoj posebno...

Image Hosted by ImageShack.us

Nina o Luciji...

Lucija seka mojaa...
a sta o njoj da
kazemmm....
rodena je:07.01.199..
slusa:Rihannu,simple
plan,lily allen,
p!nk...a sve pomalo...
voli zivotinje,papati punoo...
a obozava pogotovo one
SHOCK
zvakacee..=))
bavi se:sinkroniziranim
plivanjemm..
super cura,smjesna
uvijek ce
ti pomoci u svemu..
ahh ljubav...a ne znam...
tko joj se svida...
valjda cu saznati=)
..cerek
neki put se zna razljutiti i
otici bez razloga
pa me kasnije cudno gleda o
cemu to ja pricam...
svi je punoo
volimoooo.....
ima tri brata i
jednu sestru....
ona je moja miši...=)=).

ICQ:NemA..=(
NI MSN..=(...


Image Hosted by ImageShack.us


Lucija o Nini...

Nina je moja seka...
rodena je:21.03.199...
slusa:linkin park,
blink 182,
bullet for my valentine,
simple plan,
system of a down..itd
obozava zivotinje,
ima malog slatkog psa Fani...
Jede puuuno čokolade....
bavi se plesom...
voli se salit
i uvijek ce vas poslusat
ako imate problema...
Poceo joj se svidati jedan
decko..heh=)cerekcerek
nema ni brata ni sestru
(osim mene naravno)....=)
ona je moja šiši..=)=)..


Image Hosted by ImageShack.us
ICQ:267-379-235
MSN:Black_heart14@msn.com

Image Hosted by ImageShack.us

evo jedna slikica od simple plan-a...roflrofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


mmmmmmmm......=)

Image Hosted by ImageShack.us

Linkicii...=)=)))...

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


karolinaa.=)
Ivona;)]
ivaa..)=)=)
zaljubljena moja=))
_natalie=)
unfaithful=)=)..
marija g....
mare p....
elaie i jos jedna frendica...=))...=))

nedjelja, 18.02.2007.

a ewo i novi postich..=)

kako i glasi naslow nowi post je stigao..;)hee;)
ima puno nowosti..da widim...nema wishe benchica..,=(
maskare zawrsile i tako..=((..buuuu......=(
hm da widim josh..u owa 2 dana se desilo
puno stwari..puno odluka sam donjela i naprawila...
a to je da ja i luka vishe nismo naj.fredowi..
razlog je..uglawnom ima ih punoo...a rechi chu
samo jedan..pa ewo jucher ja i dodo prichamo ,
i on meni kaze da mu je jedna osoba (necu reci koja)
rekla da je luka htio mene napiti na giboniju
i hm pa kako da kazem ko powalit mene,,
i nesto ko u stilu ako dodo bude ljubomoran
da ce ga premlatiti..hm da mos se misliti..
jos tako i po zimskim praznicima je govorio da
ce ga premlatiti..i slicno..
ima stwarno puno razloga a oni koji me znaju,znaju
o cem pricham..i od jucher ja i dodo smo naj frendowi..=)
jer njemu se jos prije mogu povjeri wishe nego luki..
ko i on menii...tako da...iskreno mozda mi je malo zao..
al jedino mi je drago sto sam sve ispucala iz sebe
i swe mu rekla i sada mi je isreno lakse..
i to bi bilo to..uglavnom to prijateljstwo wishe ne postoji..
a da moju luce wech dugo nisam widjela...luce moja
mogla bi se malo jawiti...=((..
i ne znam shta da wishe napishem,osim da was swe puno
wolim i pozdrawljamm...=))pusaaa....by;NiNnChIcA..,=)



| Speak (29) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.