< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari??
design by Bahata =)

Opis bloga....


Image Hosting | Video Hosting

Mi smo 2.frendice Lucija i Nina..
Dolazimo iz najdraze rijeke sa Trsata...
Mi zapravo nismo seke ali smo suuper frendice..


users online










PA OVO JE OTPRILIKE NASE
CIJELO DRUSTVOthumbup:

A sada cemo napisati kako se svi zovuuu:
prvo curee:Ivonchica,marija.g,karolinche,
marija.p,marinche,beki,iva,lela,sandra,sara,
nikolina,kika,vale,..uff vise ni ne znamoo=)
I naravno nas dvijee..
i uglavnom jos puno curaa..
a decki e njih ima najvise a to su:Luka,
dodo,matko,vjeran,
filip,pipe,josip,raho,igor,sexy,dino,sandro
...joj vise ni same ne
znamo..hehe...
a evo i SLIKICA
OD NEKIHsmijehsmijeh:
Free Image Hosting at www.ImageShack.usLukich..=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
BEST FRIENDS 4EVER....=)))Lukaa i NiNa=)..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a evo to smo mi šiši and miši...=)..=)))...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a nas filip...hipiii...bez brige nije metalac=)=)....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a nasa marijaa i filip...=)=)...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nina & marija g=)...

Free Image Hosting at www.ImageShack.usa
Nina i Marinaa...=)..naj.frendicee...=)))smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
aaa evo opet nas dvijeee...=)=)))).....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
aaa nas dodo. i marijin pas.hehe.=))hmmm daaa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
to vam je matko...=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Šiši&Mišiii...and Marijaaa...=)=)))...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a naša karolinaaa...=)=)))....

Free Image Hosting at www.ImageShack.usovo je hrpica lucijinog razreda...samo dečki...=)))

Free Image Hosting at www.ImageShack.uslucijina sestra zora i luce...=))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
od nine pasiccc.....Fani..=))))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
maca od lucije....=)))

Sada o svakoj posebno...

Image Hosted by ImageShack.us

Nina o Luciji...

Lucija seka mojaa...
a sta o njoj da
kazemmm....
rodena je:07.01.199..
slusa:Rihannu,simple
plan,lily allen,
p!nk...a sve pomalo...
voli zivotinje,papati punoo...
a obozava pogotovo one
SHOCK
zvakacee..=))
bavi se:sinkroniziranim
plivanjemm..
super cura,smjesna
uvijek ce
ti pomoci u svemu..
ahh ljubav...a ne znam...
tko joj se svida...
valjda cu saznati=)
..cerek
neki put se zna razljutiti i
otici bez razloga
pa me kasnije cudno gleda o
cemu to ja pricam...
svi je punoo
volimoooo.....
ima tri brata i
jednu sestru....
ona je moja miši...=)=).

ICQ:NemA..=(
NI MSN..=(...


Image Hosted by ImageShack.us


Lucija o Nini...

Nina je moja seka...
rodena je:21.03.199...
slusa:linkin park,
blink 182,
bullet for my valentine,
simple plan,
system of a down..itd
obozava zivotinje,
ima malog slatkog psa Fani...
Jede puuuno čokolade....
bavi se plesom...
voli se salit
i uvijek ce vas poslusat
ako imate problema...
Poceo joj se svidati jedan
decko..heh=)cerekcerek
nema ni brata ni sestru
(osim mene naravno)....=)
ona je moja šiši..=)=)..


Image Hosted by ImageShack.us
ICQ:267-379-235
MSN:Black_heart14@msn.com

Image Hosted by ImageShack.us

evo jedna slikica od simple plan-a...roflrofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


mmmmmmmm......=)

Image Hosted by ImageShack.us

Linkicii...=)=)))...

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


karolinaa.=)
Ivona;)]
ivaa..)=)=)
zaljubljena moja=))
_natalie=)
unfaithful=)=)..
marija g....
mare p....
elaie i jos jedna frendica...=))...=))

subota, 25.11.2006.

sve sta je lijepo kratko traje...

ma evo nakon onog iznimno optimisticnog posta....
evo jednog malo drugacijeg...lucija koju imate rijetko priliku cuti.
.necemo rec pesimisticna je toliko "lose" nisam..
ma zapravo vjerojatno ima ljudi koji bi htjeli bit na mom mjestu...
zasto te zivot tako zezne???
zasto moramo birat izmedu necega ili nekoga ko nam toliko znaci...
a nemozemo se odlucit...jednostavno nam je to prevazno...
to jednostavno nije fer...
a znamo da ce netko iz toga svega izac povrijeđen...
evo ja sam u slicnom polozaju...moram izabrat...ali shvatite NE MOGU..
na zelim nikoga povrijedit, morate to znat
ne mogu vise tako a ne znam sta da napravim...
nina kaze da se ponasam kako malo dijete kad je o tome rijec...
to je vjerojatno istina...netko drugi bi vec izabrao...
mozda se ne mogu odlucit jer imam drugi pogled na svijet..
ali svako je poseban na svoj nacin...oboje volim...kao prijatelje.
.a kao nesto vise ne znam.....
stvarno ne znam...previse sam vezana....previse mi zance...
voljela bi da mi pomognete ali to moram rjesiti sama sa sobom...
jer dok sve to skupa ne rijesim necu imat mira...

nakon nekog vremena cu se ovome smijat...ali sada mi je najmanje do smijeha...



sve vas jako puno volim...namojte to zaboravit....molim vas...

poseban pozdrav ljudima s trsata i sa sinkra...bez vas ne i mogla...vi ste mi jaako vazni....
PUSA.....kisskisskisskisskisskisskisskisskiss
evo da ne bude bas sve tako tmurno par smajlica....
usput, pise luce...=)



| Speak (22) | Print | x |

srijeda, 22.11.2006.

evo da se i ja malo javim..=))

pise luce...
pa kod mene ima par promjena...=))...ova dva dana su mi tako super, uzivaaaaaaaaaaaam...partypartypartyparty
ne ma stvarno sam jako sretna, i stalo se smijem...a sta ces nakupilo se...roflroflrofl
ne sjecam se kada sam bila toliiko sretna, ne treba mi ni neki povod...ali cesto ih ima...
pa evo nina bas ne dolazi na skolsko po tjednu...zujozujo..necu stavit tuznog smajlica na ovo samo zato jer sam jaaaaako sretna...ali nina daj dođi koji put....yesyes
sutra idemo u vtc ili tower centar....stvaro ne znam neki kazu da se zove ovako a neki onako...mene zapravo nije ni briga, glavno da idem...partypartypartythumbup
u skoli je sve super...
sutra strajkaju...hvala bogu malo odmora...vec imam planove...winkwinkwink
jedva cekam sutra...coolcool
sve vas jaaaaako volim i saljem vam veeeeeeeeeeeeeeliku pusu...kisskisskisskiss
i nadam se da ste i vi dobre volje ove dane...kisskisskisskisskisskisskiss



| Speak (9) | Print | x |

četvrtak, 16.11.2006.

hhhhm nasloovvvv.....neam pojmaa=)...

eevo i menee...pa moram vam se malo javiti...hehe=)=)
aa pa da vidimoo...evo da samo pozdravim puno moju luceee...=))
volim te punoo..=)
sta ima novogaa??...eeeeee bas nicegaaa...=)smijehsmijeh
jaa sam ovaj tj paaa sretnaaa....i jaakoo zaljubljennaaa=)cerekcerek
al ima i stvari koje me i neki put rastuze..noaall to brzo prodee..=))
i onda sam opet sretnaa..=)smijeh
kakve ja gluposti piseeem....kada ni sama ne znam sta da pisem=)
a to je ko i po obicajuu...=)naughty

e daa samo da se ovim putem ISPRICAM najvise mojem dodichu i mojoj sariciii...=))
znate vi dobro zbog cegaa...=)jaaa vas jako punoo volim i to se vise nece desiti=)
i naravno svim drugimaa...=)


ee takooo....sada sam ja mislim sve napisalaa...=)
POZDRAVLJAM PUNO CIJELO DRUSTVO SA TRSATAAA...=)I NARAVNO SA BULEVARDAAA...=)
I daa nisam ni zaboravila pozdraviti moj razredd..=))
1.C!!:..=)))NAJBOLJI SMMOO=)I da jos uz moj raz i pozdravljam punoo cjeli 1.D...=)
sada sam ja mislim svee...=)=)heheh..=)moram maloo..=)winkwink
najbolji ste sviiii od redaaaa....=)vooljam vass puno,punooo....=)
i da jos puno poozdravljam mog najboljeg frendaa LUKU...=)kojeg jakoo puno volimm..=)
al ga nazalost ne vidim bas cestono...al nadam se da ce biti bolje=)


Image Hosted by ImageShack.us



| Speak (24) | Print | x |

petak, 10.11.2006.

pa evo i mene...

pise lucija...
kod mene je sve vise manje dobro....
jedino mi je zao sto sam izgubila kontakt s jednom osobom koja mi je jako draga...nono
ne da sam izgubila kontakt nego nije kao prije i zbog toga mi je jako zao...ta osoba se promjenila, mozda sam i ja stvarno ne znam...nono
a sta ces valjda ce jednom bit bolje....
a ostalo je dobro...
drugu subotu ili nedjelju (nisam sigurna) su probne figure...
u skoli je super, ima jedna noo......winkwinkwinkwink
ali necemo o tome...
inace kod mene nema nekih novosti...sve po starom...stvarno bi voljela neku promjenu.....
a kako ste mi vi, sta se radi????
danas valjda idem van pa ako bude nesto vrijedno pisanja znat cete....partyparty
pozdrav i veliiiika puuuuuuuuuuuuuuuuuuusa svimaa....kisskisskiss



| Speak (18) | Print | x |

nedjelja, 05.11.2006.

eeeeeeej........

ee pa evo nina je...moram pisati jer mi je tako lucija naredilaa..=)))
hehee...a sallim see....=))...
evo ko po obicaju ne znam sta da pisem zato uvijek luce moja
ima inspiracije za pisanje postovaa i to onih dugackihhh...=)
e pa sta se dogada...da vidimo...
ja sam supeer...al moze i bolje=(....yes
e pa "praznici" prosli..sutra vec nazalost skolaaa...=(((burninmad
uzasss....a dobro sta se mora mora se..=)
vanii je superr...sada nas je full puno da vise skoro ni
ne znam s kim sam..=)))heheh=)
danas cemo se vec nas par cura dogovarati sta cemo za novu godinuu..=)
znamo da je preranoo..al ipak ...bolje unaprjed..=)
i takoo...uglavnom sve je relativno super...=)mouthwash
ajde cujemo se mi jos pusaaa svimaaaa....
POGOTOVO MOJOJ EKIPI SA TRSATAAA..=)))
NAJBOLJI STEEE...=)kisskiss
I SADA CU IH SVE NABROJITI...Veliki pozdravv i puno pusaaa:Mojoj lucijii=),Marinicii,mariji.g,karolini,mariji.p,ivi,vanji,beky,sari,leli,
sandi,kristini,valentini...
A SADA SU NA REDU DECKII...NARAVNO NJIH ISTO SVE VOLIM...=)A TO SU:
mome lukici koji nije sa nama sada vani jer je u kazni,
josipu mome 2.najboljem prijatelju..=)morala sam to napisati..hehe=)
filipuu..,pipetu,rahotu,
matku,kikiju,dodotu manjem i velikom=)
ufff...ja mislim da su to svii...=)
VOLIMMM VAS SVEEE I PUNO POZDRAVLJAAMMkisskiss.....



| Speak (17) | Print | x |

srijeda, 01.11.2006.

noooooc vješticaaaa...=))

i opet pise lucija...
jucer sam bila kuci nekih sat vremena ako ne brojim spavanje ali nije bitno jer je cijeli dan bio super...
evo jucer je kao sto vjerojatno svi znate bila noc vjestica...party
naravno bili smo vani...
ovako...trebali smo se nac u 5 i pol ali ja sam malo zaksnila...kojih 10 min...sori ljudi , imala sam trening...
kao prvo nismo znali hocemo li ic na orehovicu ili na izvor rjecine...
ipak smo se odlucili ic na rjecinu....winkwink
bilo nas je ful puno, zapravo ne znam koliko...negdje dvadesetak ljudi...smijehsmijeh
znam da nije dosla karo zbog nepoznatog razloga, rekla je da joj se neda...nono...i marija g. jer se morala pakirat...
filip i beki nisu htjeli ic na rjecinu, a marina je cekala svoje....ali dobro idemo dalje...yesyes
prvo smo dosli u dolac...pa nastavimo prema rjecini...u pocetku smo hodali ful
brzo...a onda smo malo usporili...bilo je malo teksko hodat jer je bilo dosta strmo...i onda smo dosli do ceste...treba je prec a dosta je prometna...ali nama to nije bio problem...
opet smo nastavili puteljkom...wink
hodamo mi tako, u pocetku se par njih sakrilo i "prestrasilo" nas, međutim bezuspjesno...zujozujo
hodamo tako a svako toliko neko kaze: pazite tu zivi jedan covjek...ili tu smo nasli mrtvog covjeka...
nakon nekog vremena mi i dalje hodamo...pocnemo se pitat di mizapravo idemo jer hodamo bez cilja...ali nastavimo hodat...
par njih je htjelo ic kuci a mi njima sta ces sada ic kada si vec usred nicega...
i napokon smo stali...pricekali ove jer su malo zaostali...
onda dođe dodo i pita je li tu voda....i mi da cemo posvjetlit a on se zatrci i ...tocno u vodu...a vidis pipe namjerno za njim...pocnemo se svi smijat...zapravo smijali smo se dodotu a pipeta smo malo cudno gledali...yesyes
i sad kad su im noge bile mokre krenuli smo nazad...
onda smo sreli rahelica i igora...a igor na bicikli..cemu to...namcor
ali to je ipak igor, onjako rijetko ide negdje bez bicikle....bez uvrede igore to je istina.....
onda smo morali prec preko nekog ajmo rec "potocica" jer ne znam kako i to nazvala...tamo su sara i josip svaki smocili jednu nogu...
nastavili smo...
kada smo opet dosli do ceste mazuran je isao kuci...
sve je vise manje proteklo mirno dok smo se vracali...to vrijeme smo nina i ja iskoristile za razgovor o....svemu i svacemu...
kada smo dosli u dolac vecina decki je islanesto pogledat...jer su tamo valjda bili narkici...
mi ostali smo isli kupit nesto...
na skolskom su bili beki i filip i....fiilip opet nije htio s nama...isli smo opet u dolac...
beki je morala kuci...
u dolcu smo isli do decki...ti narkici ili sa su vec bili otisli...malo smo ostali u dolcu pa smo isli na skolsko...
nakon par minuta vecini je puklo da idu na groblje...
ovo su ljudi koji su ostali na skolskom...nina, dodo, filip, josip, lucija(ja), raho, onad je dosao i mauro...ne znam je bio jos ko...
tako smo mi pricali, ja sam se vecinom samo smijala tj, svi smo se smijali...smijehsmijehsmijeh
svako toliko bi dosao matejcic zicat pare i bocu...namcor
za jedno 45 min...otprilike su se svi vratili sa groblja...
e da filip i dodo su meduvremenu otisli...dodo jer mu je bilo hladno na noge...a filipu se vise nije dalo...
onda smo se zezali jos jedno pola sata...kada su se ovi vratili sa grolja...
onda je vecina otisla...a ostatak opet na groblje...
ja i nina smo samo isle doma preko groblja...
na putu smo vidjele ivu i nikolinu pa smo malo popricale a njima...odjednom vidis trci josip prema nama...mi ga malo cudno gledamo s obzirom da je otiso prije pet min kuci...a ono ostali mu kljucevi kod mene...smijehsmijehsmijeh
i nis dosla sam kuci i odjednom mi se pocelo spavat pa sam isla u krpe...zijevzijev
uglavnom bilo je suuuuper, mozda malo ne strasno zanoc vjestica ali to uopce nije bitno...
danas je dan mrtvih pa sam malo onako....no
VELIKA PUSA SVIMA...kisskisskiss
ljudima s trsata: VIDIMO SE DANAS....partypartypartypartypartypartyparty
bbbbbbbbbbooooooookkkkkkkkk svima....



| Speak (14) | Print | x |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.