< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari??
design by Bahata =)

Opis bloga....


Image Hosting | Video Hosting

Mi smo 2.frendice Lucija i Nina..
Dolazimo iz najdraze rijeke sa Trsata...
Mi zapravo nismo seke ali smo suuper frendice..


users online










PA OVO JE OTPRILIKE NASE
CIJELO DRUSTVOthumbup:

A sada cemo napisati kako se svi zovuuu:
prvo curee:Ivonchica,marija.g,karolinche,
marija.p,marinche,beki,iva,lela,sandra,sara,
nikolina,kika,vale,..uff vise ni ne znamoo=)
I naravno nas dvijee..
i uglavnom jos puno curaa..
a decki e njih ima najvise a to su:Luka,
dodo,matko,vjeran,
filip,pipe,josip,raho,igor,sexy,dino,sandro
...joj vise ni same ne
znamo..hehe...
a evo i SLIKICA
OD NEKIHsmijehsmijeh:
Free Image Hosting at www.ImageShack.usLukich..=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
BEST FRIENDS 4EVER....=)))Lukaa i NiNa=)..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a evo to smo mi šiši and miši...=)..=)))...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a nas filip...hipiii...bez brige nije metalac=)=)....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a nasa marijaa i filip...=)=)...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nina & marija g=)...

Free Image Hosting at www.ImageShack.usa
Nina i Marinaa...=)..naj.frendicee...=)))smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
aaa evo opet nas dvijeee...=)=)))).....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
aaa nas dodo. i marijin pas.hehe.=))hmmm daaa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
to vam je matko...=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Šiši&Mišiii...and Marijaaa...=)=)))...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a naša karolinaaa...=)=)))....

Free Image Hosting at www.ImageShack.usovo je hrpica lucijinog razreda...samo dečki...=)))

Free Image Hosting at www.ImageShack.uslucijina sestra zora i luce...=))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
od nine pasiccc.....Fani..=))))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
maca od lucije....=)))

Sada o svakoj posebno...

Image Hosted by ImageShack.us

Nina o Luciji...

Lucija seka mojaa...
a sta o njoj da
kazemmm....
rodena je:07.01.199..
slusa:Rihannu,simple
plan,lily allen,
p!nk...a sve pomalo...
voli zivotinje,papati punoo...
a obozava pogotovo one
SHOCK
zvakacee..=))
bavi se:sinkroniziranim
plivanjemm..
super cura,smjesna
uvijek ce
ti pomoci u svemu..
ahh ljubav...a ne znam...
tko joj se svida...
valjda cu saznati=)
..cerek
neki put se zna razljutiti i
otici bez razloga
pa me kasnije cudno gleda o
cemu to ja pricam...
svi je punoo
volimoooo.....
ima tri brata i
jednu sestru....
ona je moja miši...=)=).

ICQ:NemA..=(
NI MSN..=(...


Image Hosted by ImageShack.us


Lucija o Nini...

Nina je moja seka...
rodena je:21.03.199...
slusa:linkin park,
blink 182,
bullet for my valentine,
simple plan,
system of a down..itd
obozava zivotinje,
ima malog slatkog psa Fani...
Jede puuuno čokolade....
bavi se plesom...
voli se salit
i uvijek ce vas poslusat
ako imate problema...
Poceo joj se svidati jedan
decko..heh=)cerekcerek
nema ni brata ni sestru
(osim mene naravno)....=)
ona je moja šiši..=)=)..


Image Hosted by ImageShack.us
ICQ:267-379-235
MSN:Black_heart14@msn.com

Image Hosted by ImageShack.us

evo jedna slikica od simple plan-a...roflrofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


mmmmmmmm......=)

Image Hosted by ImageShack.us

Linkicii...=)=)))...

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


karolinaa.=)
Ivona;)]
ivaa..)=)=)
zaljubljena moja=))
_natalie=)
unfaithful=)=)..
marija g....
mare p....
elaie i jos jedna frendica...=))...=))

subota, 28.10.2006.

strava...

opet pise lucija...
evo upravo sam se vratila sa trsata...
morala sam u 9 i pol bit kuci, ali i ostali su otisli malo poslije mene pa mi nije takav bed...
pisem post jer je vani bilo super...party
ovako:
nasli smo se u 6, zapravo smo se trebali nac ali je vecina kasnila ukljucujuci i mene...skupili smo se do 6 i pol...
evo ko je doso na skolsko: karo, filip, nina, marina, vjeran, matko, josip, pipe, sandra, sara, lela, nikolina i ja mislim da je to to ako sam nakoga zaboravila sori...
bili smo na skolskom do jedno sedam, kada su marina i nina isle sa drugom ekipom...
a mi ostali smo odlucili da cemo u dolac...
filip je otisao doma a mi prema dolcu...
vec je bio mrak ali nama nije bilo bitno...
i idemo mi tako kroz dolac, a josip i pipe stalno zezaju da se neko šulja oko nas...i odjednom smo stvarno nesto culi....skupimo se mi svi zajedno i udri šprint...
i stanemo nakon par metara kad vidis to bio raho...kazes prepali smo se rahelića...dead
onda smo izasli na cestu prema strmici i odlucili ic u spilju...rolleyes
matko je isao kuci...
zvali smo dodota ali je rekao da nece doc...natavili smo prema spilji i kad smo bili kod kuce od vjerouuciteljice iz nase skole vidis dolazi dodo...
i usli smo u onu recimo sumu a decki stalno cimaju vidi zmiju, nesto susti i tako...a sedmasice skoce cim oni nesto izvale...
dosli smo konacno u tu spilju kad ocemo ili necemo uc...ma naravno da smo usli...i onda vidi sismisa, vidi jos jedan...
ja nisam sigurna da su to bili sismisi, vidjela sam neke crne tocke na stropu
spilje...
odjednom su svi istrcali iz spilje zbog ne znem zapravo cega....ali dobro...
i da cemo se vratit, jedno kratko vrijeme sam ja bila prva, a ja se as ne snalazim po mraku...pitam je pipeta je ovo put za trsaat a on meni ne, nego da idemo u drugom smjeru...
i okrenem se ja i na drugu stranu...
onda smo došli na pravi put..prvi je bio dodo a ja iza njega...i odjednom bbbbbbbbuuuuuuuuuuu...ispred nas skoce riđo i ekipa...
ma nije bilo tako strasno malo smo se stresli...
konacno smo se poceli vracat na cestu...
onda smo odlucili opet ic u dolac...
josip je otisao doma...
i dodemo u dolac a mrkli mrak...
polako se suljamo bez nekog posebnog razloga...
odjednom smo svi poceli trcat...izademo na cestu i pitam sta je bilo..
a oni vidjeli smo covjeka kako spava...

nisam znala je li im pametno vjerovat jer su vec toliko toga izvalili...
izasla je i neka zena da jesmo li mi doro, da nas cuje u kuci...
svi su isli jos jednom da provjere a ja sam ostala izvan...
vratili su se za jedno pet minuta opet trce zato jer su ga neki opet vidjeli...
isli smo onda opet optimisti treci put, isli smo svi...
dođemo na isto mjesto i vidis tamo stvarno bio covjek...
pricali su s njim, a on pomozite mi...
covjek je vjerojatno pijan ko letva...pitamo ga a kako da vam pomognemo?
a on nama doneste mi litru vina...partyparty
pricali smo s njim, ali na sigurnoj udaljenosti....yesyes
vjeran i ja smo isli kuci u 9 a svi drugi 5, 10 min poslije nas...
i nikolina je isla kuci ja mislim negdje poslije spilje ali nisam sigurna...
bilo nam je odlicno....
i sada sam kuci...
ic cu sada brzo pajkit jer sam imala trening u 6 i 45 ujutro...zijev
za kraj:
POZDRAV I VELIKAAA PUUUUUUUSA NAJBOLJOJ EKIPI S TRSATAAAA...kisskisskisskisskisspartypartypartypartysmijehsmijeh



| Speak (8) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.