< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (7)
Lipanj 2008 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

 

Design by ZOKA

 

Opis bloga

O svemu i svacemu... A sta je to, vidjet cete... :)

 

Linkovi

MIrna i Tea

Katarina

Nikolina

 

Eh, ovo sam ja! Malo cudna slika, al sta cu... :S

Free Image Hosting


This is misss Mirna :)

Free Image Hosting

A ovo je ludjakinja br.2, tzv. Matea :)

Free Image Hosting


Nikolina ;D

Free Image Hosting


i one dvije cikerasice(prepoznat ce se)

Free Image Hosting

 

Find A Lawyer
Find A Lawyer Counter

 


nedjelja, 13.07.2008.

 

Ojhaaaaaaaa :)

Hajj svima sretan

Kak ste mi, kaj ima?? wink Luda sam danas.... Probudila sam se u 8. bang Ajde nema veze.... Znate kako sam dobre stvari dobila!!!! smijeh Nova odjeca, cipelice, hihihi..... POzz Karli i Maji koje su mislile da sam se naljutila na njih pa da ne komentiram zbog toga.... Sve je ok cure, al nije me bilo na netu.... Isla sam na bezene jucer... Koliko je komada biloooo........ Svaki drugi decko ima plocice na trbuhu... LIjep pogled gdje god da se okrenes.... A kad ono, spasioc neki debeli idiot koji mi je cijelo vrijeme govorio kako sam zlocesta.... Jednom sam isla u plicak malo sa naocalama, i on je meni odma poceo objasnjavat kako to nisu naocale za ronjenje.... A ja njemu "Uuuuuuuuuuuu, nisam znala... rolleyeszubo" Mogu mislit da vec nate kakav je.... A inace je sve bilo super ovih dana, tream vam postavit slike sa pijanke neki dan u cascadi... Ludo je bilo.... POzzz svima i ne zaboravite komentirat winkwinkbelj



| komentari (42) | print | # |


 



ponedjeljak, 07.07.2008.

 

Pozdravcek :)

Haj svimaaa!!


Evo i mene... Jucer sam isla na cugu sa curama, i bilo je super! Kako sam Kostu izresetala na biljaru... cool Postavit cu slikice ovih dana, al prvo moram nesto napravit sa slikama... A gdje nam je NEKO IZ SKOLE?????? Fale mi njegovi komentari.. zubozubo ( serem....).....


POzzz do sljedeceg posta.... mah



| komentari (20) | print | # |


 



subota, 05.07.2008.

 

Haaaaajjjjj

hajjj svima!!


Da ne zaboravim, zelila bi se zahvalit svima koji su komentirali, dakle, karla i maja, mirna, neko iz skole... Hvala svimaa.. zubo


Inace, isla sam na cevape danas... Bili su tak dobriiiiii... Tam u culineckoj sam bila.. Zgodan je konobar sretan A covjek svaku minutu pali cigaretu.. jebiga... ajde ljudovi, dajte neku temu o kojoj cu pisat.. ovak nemam ideje...pozzz kisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss



| komentari (10) | print | # |


 



srijeda, 02.07.2008.

 

Novi video

Evo jedan novi video, ova pjesma je preeeeeeedobra, a pjevac je toliko zgodan. ( Istina da ima 40, al nije bitno zubo)



| komentari (40) | print | # |


 


Dobra vecer ;)

Dobra vecer svima. ( malo neuobicajen pozdrav, al posluzit ce zubo ).

Kaj ima novog? Eto, meni glava pucaaa.... Cijali dan ( odnosno, cijelu vecer) selo bruji samo o jednom


-> PAULU ĐUKIĆ JE UDARI AUTO!!! Nije jos nis previse, bar sam ja tak cula... Samo ide na sivanje, a uostalom, raspitat cu se pa javim...

Pozz



| komentari (0) | print | # |


 


Helloooo

Pozz piplsi belj


Kak je lijep dan danas... Mada sam se digla u 7 da bi isla sa ovima u skolu, al ajd nema veze... Cekala am do 12 sati da zavrse... A svo to vrijeme neke 2 babe tracaju, a nisu se ni znale do danas....... Znam da su skoro svi plakali, uuuuu roknla sam, kaj ce mi mama reccc.... mislim se, ajd bjezi.. zubo Inace, Frukica je prosla kemiju, i pala matisu.. ad, to ce u 8. mjesecu,... Kiss do nevecer, neda mi se tipkat zubo



| komentari (8) | print | # |


 



utorak, 01.07.2008.

 

Hajjj ;P

Helloooooo svima :P

Vidim da ste bili zaposleni komentiranjem po blogu dok me nije bilo... Svaka cast, samo nastavite tako! zubo Mada ima postova koji nisu komentirani, al ajd... zubo Danas sam zaradila 50 kuna... Cak sam i to uspjela.. Haha.. Peglala sam susjedi ves i cak nisam nis spalila.. zubo LJudi, ajd ako znate neki cool blog sa extra dizajnima, ostavite link, pa da vidim.. Ovaj mi je vec preko glave , a stavila sam ga prije koja 2 dana.. bangbang Pozz do navecer.. wave



| komentari (45) | print | # |


 


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>