lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (7)
Lipanj 2008 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

 

Design by ZOKA

 

Opis bloga

O svemu i svacemu... A sta je to, vidjet cete... :)

 

Linkovi

MIrna i Tea

Katarina

Nikolina

 

Eh, ovo sam ja! Malo cudna slika, al sta cu... :S

Free Image Hosting


This is misss Mirna :)

Free Image Hosting

A ovo je ludjakinja br.2, tzv. Matea :)

Free Image Hosting


Nikolina ;D

Free Image Hosting


i one dvije cikerasice(prepoznat ce se)

Free Image Hosting

 

Find A Lawyer
Find A Lawyer Counter

 


ponedjeljak, 30.06.2008.

 

Par slicica sa maturalca..

Evo malo slika sa maturalca, a ostale ce bit kasnije..

Free Image Hosting Free Image Hosting Free Image Hosting

Free Image HostingFree Image HostingFree Image Hosting

Free Image HostingFree Image Hosting



Za one "pametne"- kliknite na sliku da bi se uvecala.



| komentari (14) | print | # |


 


Khm...

Pozzich svima.. vidim, neki pametnjakovic komentira stalno... I opet zabrlja sve na kraju.. zubo bang A jeniga, treba bit i njih koji su puknuti u glavu ( eto ti ga sad ). yes Slusam Brenu cijelo vrijeme, i super joj je novi album!! Udala se Jelena Karleusa... Nije joj vjencanica bas nesto bila... A, kaj onda. ( bitno je da joj se guzica vidjela ) zubo . Mirnaaaaa, javi se na mailllll...Zvala me Nikolina jucer.. Ona bi u kino, al sljedeci tjedan, tak da sam joj rekla da ja ne idem.. Mama je rekla neki dan da ce pozvat moju rasku na kavu!!! eeknobangburninmad U.... Kaj cu tad... Samo sjedit i buljit u nju... Jos ako dovede onog svog Jozeka.. bangbang POzz do naveceer, kad budem imala nes novo za pisat... wink



| komentari (0) | print | # |


 



nedjelja, 29.06.2008.

 

Haj haj ;)

Haj svima!

Evo i mene nakon duugog vremena... Bas i nisam imala vremena ( ustvari jesam, al nije bitno zubo). Najavljujem vam jednu galeriju sika, mene i svih klinaca iz sela dok smo bili mali ( i ruzni, a pogotovo oni zubo). Moram otic kod one tamo sa Goricice ( prepoznat ce se...), da mi skenira sve to.. Ubit ce me kad vidi koliko sam toga donijela... hihihi...imam i par porukica...

Neko iz skole-> predlazem ti da se lijepo predstavis i onda komentiras, mislim meni se svidja dio tvog komentara, al onaj zadnji dio.... Ne moras upropastit cijelu poruku sa 2 rijeci.. zubo

A za ostale -> Komentirajte! hihih... Postavit cu i slikice sa maturalca... Ovih dana, treba to skinut sve sa facebooka... bang.. Jebiga... Aj, ako vidite koji zakon dizajn, javite link pa ga mozda stavim...


Kisssaaachhhhh kiss



| komentari (4) | print | # |


 



subota, 21.06.2008.

 

Zivcanaaaaaaaaaaa!!!!

Kako smo na praznicima, ja sam se odlucila konacno naspavati... Ali naaaaravno, onaj idiot od Tihomira je pustio muziku u pola 7 ujutro do daske!!!bang Ajde, da je pustio neku normalnu muziku, i da sam prizna da je retardiran , nego on tamo pusta tamo neke pjesme koje slusaju samo idioti!! pustio je do daske demo verziju Sekinog aspirina... I onda vrhunac- onda mala susjeda pocela ko neka ludjakinja zvonit!! Toliko sam bila ljuta, da sam joj otvorila vrata a bila sam u gacama..zubo I imala sam neku frizuru, kao da me koracica frizirala, hahaha..... A jebiga... Konacno je zavrsila ta skola! Prosla sam se 4 ( prosjek 3.7), pola razreda se zacudilo kad je ova citala prosjeke... haha... I danas me mama natjerala da perem tepihe! Sutra ce me svi zivi misici bolit... Da, ujutro je bila toliko zivcana zbog toga kaj sam kupila 1 kruh, tako da me stjerala da idem kupit jos jedan... Sve bi bilo u redu da nisam morala ko neka ludjakinja trcat za pekarom! A i taj pekar je neki idiot.... ( meni su svi idioti u zadnje vrijeme...) zubo . A sinoc sam legla tako tuzna... Nikad me utakmica nije toliko dokrajcila... Jesi morali ti cigani pobijedit? a i cijela utakmica je bila najmestaljka, pocevsi od onog produzetka za koji nitko nije znao.... A i pletikosa, pa sta mu je bilo????????? Mislio je , sad smo zabili gol, i ne moram ja vise branit.... A nema veze, gotovo je sad, bit ce bolje sljedece godine.... wink Makar smo izgubili, kada sam legla, cula sam neke tamo debose kako se deru po cesti " ole ole". To mi je bilo skorz cudno... Al ajd... Sutra Sandi nastupa u caffe baru Long Island, pa odite ako mozete... Ja cu dobit autogram, ja cu dobit autogram! Buraz ce mi uzet... Radi tamo, tako da ga cijeli dan zicam.. ( mislim, prebit cu ga ako mi ne uzme zubozubo). Jete primjetili kako danas imam inspiracije? smijeh A one dvije, Mirna i Matea, nista ne pisu, a svaki dan sam im na blogu... Nema nis novooooo!!... Ja cu ovih dana postavit par slikica sa maturalca, da vidite kak sam bila zgodna ( kak bi rekla kostina mama)smijeh. Totalno sam postala hieperaktivna kad je zavrsila skola, al proci ce me 1.9....bang E sad stvarno ne znam sta da pisem... Idem trazit neki drugi dizajn , nije mi ovaj bas... Ajde, malo komentirajte!

Kissachhh kisskiss



| komentari (13) | print | # |


 



petak, 20.06.2008.

 

Gotovo je!!!!!

Skola je gotova!!!!!! Napokon vise, jedva sam izdrzala!!! Bilo je ludoooooo, nezaboravnooo.... Al je gotovo, i IMAM 3 MJESECA SLOBODE!!!!!

P.S.- nemam sad inspiracije, dodjem kasnije... zubo



| komentari (0) | print | # |


 



ponedjeljak, 16.06.2008.

 

I jos malo... :)))

Danas nam je na glazbenom profesor pustio koncert Pink Floyda. Nvejerovatno je kako ljudi imaju dobre pjesme, ja sam se na prvo slusanje njihovih pjesama jednostavno odusevila!! Cijeli dan slusam strano, pa i ova od Stinga mi je predobra, preslusajte.. :))

Sting- Desert Rose



| komentari (0) | print | # |


 


Oj, oj...

Danas je bilo koma... Prvo ssam se probudila ujutro u 7 sati da bi se spremila u skolu, a ja sam totalno zaboravila da uopce moram ic u skolu!! Ja vec na praznicima.. zubo Kad sam dosla doma, ono, kak bi vam rekla, ziva koma!!! Kad sam vidjela nepospremljenu kucu, i mamu kak se izvalila, znala sam da to sve ceka mene..rolleyes I onda me frukica zvala da joj objasnim metodu supstitucije, pa sam joj rekla da ce to moja setra, a moja sestra to ne zna!! Pa sam morala ja...zubo I bla bla, tako cijeli dan, ana donesi ovo, ana donesi ono.l... bla bla bla bla.... ( jos s pitam kako im se jezik ne osusi).. I susjeda je dovela klince svoje, danas su bili tak dobri da mi je bilo gust cuvat ih!! I dosao je kasnije Renato ( tata od njih dvoje), i nesto je tamo radio, a mali Maksim je imao daljinski u ruci, i bacio daljinski, toliko je opalio Renata po glavi!!zubozubozubo Ni ja da sam ga htjela pogodit, nebi ga mogla tako "precizno"!! haha, mali je lud... Ak je tek sad takav, a ima godinu i pol, kakav ce tek bit u mojim godinama.... smijeh Neda mi se pisat vise.... Ajde caooooooo!!



| komentari (0) | print | # |


 



nedjelja, 15.06.2008.

 

I usput.. dok sam jos ovdje...

Maja Marijana uskoro izdaje svoj novi album pod nazivom "zena zmija", evo reklama pa da cujem komentare o pjesmama koje su na reklami..





| komentari (1) | print | # |


 


;)))

Ljudi moji, ne znam ni tko je to napisao, al ono, bas mi je drago.. na blogu od Mirne i Matete netko je napisao da sam medju 6 najljepsih ( nije da se hvalim, al ajd) sretan Tko god da je to (a nije kristijan korac), hvala mu, jer onooo... ( ne smatram se previse lijepom).... Danas... Frukica dosla kod mene da joj matematiku pokazem.. i onda, dosla moja " rudlava" sestra.. Radila si neki dan minival, pa joj je toliko dobro sad!! smijeh ( kao da je moja sestra, haha).. I onda je ona preuzela ulogu profesorice iz matematike, jer meni bas i nije islo, mislim, znam rijesit taj zadatak, al ne znam kako bii joj ga objasnila..lud Sutra ce me pitat glazbeni ( u jebemti sretan).. Pita me za 5, ha! Joj da onu glupu geografiju dignem na 4... rolleyes Ubit cu se, al ajd, dezurna sam u utorak, tako da cu vam donijet najnovije traceve iz skole, hihih.... Caooooooo svimmaaa!! wavewave



| komentari (0) | print | # |


 


Dobro jutro svima.. :)))

Haj Haj svima!

Kako ste mi? Ja sam se bas "ufurala" u ovo, imam potrebu odc i napisat nesto! Ajme meni, zarazila sam se eek Jucer je bila krizma kod ovih, tako da sam zaspala tek oko 11 kad su ovi "pjevali" (prijevod: derali se sretan). Sve u svemu, ko je, samo sta me mama probudila u pola 9 ( koje mucenje....puknucu) Aj ljudi, idem ja, dolazim opet kasnijee.... kiisssss

P.S.- mali poklon za vas ;))


Free Image Hosting



| komentari (0) | print | # |


 



subota, 14.06.2008.

 

Neke zanimljive web sranice..

Ljudovi, evo vam par stranica i foruma, koji su toliko dobri da nije normalno!

www.majamarijanafans.tl
www.sekaaleksic.com
www.sekaaleksic.freehostia.com
www.acopejovic.com
www.grand.co.yu
www.lucemoje.com
www.facebook.com
www.tasakojic.com
www.youtube.com


I vise sljedeci put.. sretan



| komentari (0) | print | # |


 


O danu....

Jutros me probudio mobitel... A ja taman mislila spavat do kojih 10 sati...namcor Kad sam dosla dole, mama i tata su bili budni, tako da nije bilo nikakve sanse za ponovni odlazak na spavanje.. I ajd,... Tad sam mamu pocela zicat 50 kuna za cugu ( isla sam sa Valentinom). I ona mi kaze zicaj tatu... a tata mi uvijek da novce kad trebam. I on mi dao 50 kuna za cugu i 50 kuna za bon... I dobro, otpratili smo mamu i brata u Ivanic, i ja odma na internet. party Kasnije je tata isao na posao i ja ostala samaaa!! smokinsmokinsmokinsmokinsmokinpartysmijeh I kasnije kad sam se isla spremat za odlazak na famoznu Goricicu. I ja sam potrosila punih 15 minuta samo na sminkanje.. A tek oblacenje.. eekeekbang ona traperice necu ni nosit vise, preveliko mi je dupe u njima. zubo I onda me zove Valentina : Gdje siii ?! Cekam te?! Kad ces doc??!!!!", bla bla.... I krenula sam , i skrenula na tifonu... I naravno, oni nemaju bon od 5o kuna... Al je neki zgodan prodavac. smijehsmijehsmijehsmijehthumbup Lici na Bojana Bijelica, znaci pravi komad!! I on mi je prodao bon-... cerek Dok sam isla kod Valentine, skoro sam pala u grabu dok sam hodala ( i onda vi sami presudite koliko sam spretna, haha). Cijelim putem ne pratila neka zaba, htjela sam je zgazit al mislim si, ajde neka joj je.. smijeh Kasnije smo isle na cugu u Cascadu, ja sam pola vruce cokolade proolila po podu, izgledalo je kao bljuvotina...rolleyes dodjem kod Mirne, napravim joj facebook i domaaa.... I ljencarila sam do sad, pa sam isla jest... Radila sam pomfrit, napravila sam toliko toga da mi se sad povraca... no I onda mi mama kaze da joj napravim kokice i sve mi je izgorilo.. Cijela kuca smrdi, hahaha.... zubo Ajde kiss ljudi do sljedeci putt..


P.S.- ostavljajte komentare sretan



| komentari (0) | print | # |


 


Khm...

Inace, sta slusate od muzike??? ja slusam sve, al uvijek sviraju narodnjaci zubo. Sad izlazi puuuuno albuma... A ovo sta je izsalo.. Stari moji, pa super je!! Pogotovo ovaj duet od Harija i Merlina... Za one koji nisu culi pjesmu ->



| komentari (6) | print | # |


 


Usput...

Ja sam administratorica prvog fan cluba Maje Marijane! (koja cast... ) Pa nas posjetite, uskoro ce i novi album..

www.majamarijanafans.tk



| komentari (0) | print | # |


 


Haj haj! ;)

Haj svima! (po prvi put)..

Ja sam Ana, "super" frendica onih dviju ludjakinja Mirne i Matete( khm... :)).. Inace, pisat cu vam svaki dann!! (kak super...) Ajde caooos do slje



| komentari (6) | print | # |


 


Sljedeći mjesec >>