..........

Evo da i ja nesto napisem.Nekako uopce nemam vremena.Ali ipak cu ga pronaci napisati nesto......Evo ovaj vikend sam bila na svadbi kod moje bratucetke i bilo je super.S njom sam jako bliza i osjecam je kao sestru.Bilo mi je tako ljepo gledati je u vencanicu a znam da je bila jako vesela,pa ipak je bila njena svadba!Tako da cjeli vekend smo slavili,igrali.....Pa sve to je leposretansretansretanDrugo neznam sta reci,svaki dan je isto u skoli pa se malo odmorimo,navece u grad i na spavanje.Drugi dan opet isto.Evo da vam kazem da mi je s Nikolom ok,mislim da kao za pocetak je super jos ga ne volim puno ali jakooooo mi je lepo.I to bi bilo to!Pozdravljam svima i potrudit cu se da pisem uskoro pussica kiss

19.11.2007. u 15:26 | Broj komentara 24 | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Opis bloga

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Zelite li se malo zabaviti....nasmijati.....i naravno cute najzanimljivije dogagjaja o mom zivotu budite sigurni da cete ovdje to pronaci.Voli vas ANJA

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



Glitterfy.com - Glitter Graphics

o meni

volim-ljeto,izlasci,pricati sa frendicama,gledati filmovima,shoping
ne volim-skola,kad mi je kosa neuredna
zelim-zivjeti,steci nova prijateljstva
najveci san-otici na Karibima
ljubav-Da ima je ponekad

Jako volim ljeto
Glitterfy.com - Glitter Graphics


samo nek brze dogje.....

ljepe poruke

Ljubav je samo san koji traje dok se ne probudis.

Uzivaj jer su ovo ona stara dobra vremena koja ce
ti jednom nedostajati!

Ne dopusti da neki pogresni ljudi udu u tvoj zivot,
natjeraj te da volis sto oni vole i da zaboravis ono sto oni imaju...


LOVE IS JUST A DREM!!!!!

Prolaze dani,prolaze noci,tiho se gasi i ovaj dan.
Tesko je naci iskrenu ljubav, a jos teze zivjeti sam.


Poljubi me pa nek vulkan krene,slazi bar jednom
da i ti volis mene.Dodirni me pa nek sve izgori,''VOLIM TE''
bar jednom izgovori.


Tesko je biti nitko i nista onomu tko je tebi sve,ali zivot
ide dalje i ne pita boli ili ne!


Tesko je nekomu reci da ga volis i da mu zelis darovati sve,
a jos teze je voljeti nekoga tko ti je dvaput rekao ne!!!


Samo zaborav cine kraj,nikad vrijeme ili kilometri.Jer
pokusati nekoga na silu zaboraviti znaci samo voljeti da jos vise....

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@