<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> All I want for Christmas!! - Seductive Mural - Blog.hr
22.12.2006., petak

All I want for Christmas!!




stiglo nam je i ovogodishnje bozhichno ludilo. iako me nerviraju guzhve i sva psihodelija koja se ovih dana sve vishe zahuktava zbog nadolazechih blagdana, ipak volim Bozhich. kad kitimo borek. kad smo svi skupa doma...i tak.... toplinu i snijeg, zamagljen stakla....

nije me dugo bilo i svashta se izdogadjalo. nekako nisam bila in d mud za pisanje. evo sad malog apdejta.

dragi moji, vasha mural se udaje. sunce moje me zaprosilo bash kad sam se najmanje nadala, i tako da mi je bozhich josh ljepshi ove godine.

eto da ne duljim, tek sam ustala i mozak mi josh nije na radnoj temperaturi...

sve vas puno volim i zhelim vam sretne i lijepe blagdane!!
cmokeci




ti meni (7) - ja sebi - #

***


opijena ljubavlju
potpuno predana njemu
hranjena njegovim pogledima,
poljupcima, dodirima...
uspavana njezhnim shaptanjima,
sanja predana njegovim rijecima,
i titrajima njegova glasa




nakon mnogih pokusaja
pronasla sam dom
i gradim ga s njime
u ljubavi koja nas hrani
svakoga jutra budi i poziva
da sluzimo samo njoj

TKO?? O KOMU? O CHEMU?

- o njemu - o nama - o bebi - o danima shto dolaze - o braku shto kuca na vrata - o Bogu i vragu - etc.

Links

+031
1971
alkion
annie de meni
Amon
Andjeo
Blogich caffe
chew the naopaka zlochka
Đus
El
Friend Of A Friend
Freethinker
Gracia
Gradski kauboj i Co.
Hera
ignis
Izgubljena
JJ
LadyK4rMy
lillith
LokalPatriot
Majena
Med i mlijeko
Mirnin Pjesnik
Moje vrijeme
Naposljetku
Nobody
Novo doba
Parah Dox
Penellope od Gospodara
Pinkyeye`s twisted jelewry
Poliglotna
Rhea
Razumica
Razvod Braka
Rahatli
secret Temple
tija
trillian
Wnadalusia

Tagboard

Insert your tb here, you may choose any of th host you want from below :D



Cbox
Flashbox
Flooble
Tag-board

Glory

Layout: e Phyllis
Fonts: Dafont
Host: Blogger
Picture: Shylove:D!
Tools: Photoshop 7.0

Archives

<$BlogArchiveName$>