<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> Seductive Mural - Blog.hr
26.10.2006., četvrtak


bilo je nedjeljno jutro. jos sneno i toplo. slavonski jorgan...mmmmm bas po mojoj mjeri. savrseno toplo, ni previse ni premalo. lijevo od mene moje najdraze, i vise ne hrce.
par trenutaka poslije, uz buku starosjedioca sa verande, pod nasim prozorom, poceli smo se maziti. mmmmmm. bas sam pomislila kako bih ga rado ovaj put bez tzv. kisnih kabanica. no misao ostade neizrecena, poucena dosadasnjim odbijanjima. i to veoma kategorickim.
no, moje najdraze me iznenadilo prijedlogom nad prijedlozima. kvragu i sve, ovaj put radimo bebu!

...

obuzeo me savrsen mir. nisam razbijala glavu mislima sto ce biti. hocu li, necu li... bila sam premirna, savrseno sretna. bas divno. ako bude bebo, super! a ako ne bude, pokusat cemo opet. no jucer me iz moje savrsene nirvane prenula ostra probadajuca bol, bas onakva kad se sprema stici ona. ona koja je sada najnepozeljnija. i jucer sam tokom poslijepodneva sva bila... zmrdana. nestalo je onog mira. i obuzela me ona moja dobro poznata panika i frustracija da ne bu onak kak si ja ipak u dnu sebe, a sto necu nikad priznat, jako jako prizeljkujem.
sutra kupujem test!- bila je zadnja misao prije nego sam usnula.

jutro... ocu, necu...ocu, necu.... ma ocu.... (uzhodam se po sobi)... e bas necu! pricekat cu pocetak mjeseca, ako kasni...onda cu!
onaj tko me poznaje, znao je i sam da nije bilo teoretske sanse da se strpim do srijede,cetvrtka.

citala sam malo po Roda-forumu cijene i to sve sto se tice testova. ok, zakljucim ja da je meni 30ak kn dosta. zidov ne da vise! vec je proslo 11 a ja jos drzim prvu jutarnju jel, i letim po zapadu grada trazeci test za trudnocu. treca sreca, ne kaze se uzalud. hm, bas se zamislih sad. kod mene sve ide skoro uvijek na tu trecu. ocito mi onda ne gine uspijeh tek od treceg pokusaja... ha dobro.. jos jedan propali pa smo na konju!
kupila!
jurim doma.
konacno se popisam. ko krava. strava. nikad stat!
hitim ja trakicu nutra i cekam....
nemrem sedet pred njom, nemrem ju ne gledat. kaj da radim.. kaj da radim???????

nakon 6.5 minuta (a u uputama lazu i kazu da je vec za 5...) pojavi se neka slabasna crtica na jednoj polovici i nekaj smuljano na drugoj. tilt! to zgleda ko dve crtice, samo kaj se druga kao razmuljala. zakaj se razmuljala pa nije bila u tekucini.
gledam, sprijeda, straga, odzgo, odozdo... jebo me pas kaj sam tolko nesposobna da ne znam deti trakicu papirnat u casu s pisalinom? da prostite...
zakljucak, nekaj si sjebala! sl tjedan ponovo! il bumo cekali sredu il cetvrtak.. hm..opet vjecna borba... sto uciniti...
spremim ja trakicu u kutiju. bumo mi najdrazeg pricekali. i dali trakicu na uvid.
vec sam pomalo frustrirana i jadna jer nije bilo kaj sam ocekivala, ergo nije bilo po MOM!
nakon 20 minuta ode ja opet pogledat trakicu, sad nestalo ono zamuceno i sam je jedna crtica. dakle sad zbilja nismo trudni. suze navrle na oci. sjetim se ja uputa gdje pise ne ocitavati rezultate nakon 10 i vise minuta. uz ridanje i jecaje zakljucujem da ovaj test kurca ne valja i da jos ima sanse, te da cemo test ponoviti. a mozda i ne, mozda pricekamo srijedu i cetvrtak. nda....



ti meni (5) - ja sebi - #

<< Arhiva >>

***


opijena ljubavlju
potpuno predana njemu
hranjena njegovim pogledima,
poljupcima, dodirima...
uspavana njezhnim shaptanjima,
sanja predana njegovim rijecima,
i titrajima njegova glasa




nakon mnogih pokusaja
pronasla sam dom
i gradim ga s njime
u ljubavi koja nas hrani
svakoga jutra budi i poziva
da sluzimo samo njoj

TKO?? O KOMU? O CHEMU?

- o njemu - o nama - o bebi - o danima shto dolaze - o braku shto kuca na vrata - o Bogu i vragu - etc.

Links

+031
1971
alkion
annie de meni
Amon
Andjeo
Blogich caffe
chew the naopaka zlochka
Đus
El
Friend Of A Friend
Freethinker
Gracia
Gradski kauboj i Co.
Hera
ignis
Izgubljena
JJ
LadyK4rMy
lillith
LokalPatriot
Majena
Med i mlijeko
Mirnin Pjesnik
Moje vrijeme
Naposljetku
Nobody
Novo doba
Parah Dox
Penellope od Gospodara
Pinkyeye`s twisted jelewry
Poliglotna
Rhea
Razumica
Razvod Braka
Rahatli
secret Temple
tija
trillian
Wnadalusia

Tagboard

Insert your tb here, you may choose any of th host you want from below :D



Cbox
Flashbox
Flooble
Tag-board

Glory

Layout: e Phyllis
Fonts: Dafont
Host: Blogger
Picture: Shylove:D!
Tools: Photoshop 7.0

Archives

<$BlogArchiveName$>