ponedjeljak, 30.10.2006.

e........

e,ljudi..oprostite sto sam rekla da cu pisati redovito..ali dogodila mi se mala nesreca...isla sam na operaciju..nije nista jako opasno,ali...poperirala sam slijepo crijevo...danas sam isla vadit konce,pa...sad mi je puno bolje..eto,neidem vec tjedan dana u skolu..necu ic ni iduci tjedan tak da....ali....prvih dva-tri dana sam zeljela biti na mjestu svojih lega i legica koji su bili u skoli...sigurno mislite da sam luda,ali vjerujte bolje bi bila u skoli nego u bolnici i trpila bolove..ali..sta je tu je..i onda jos prekinem s deckom..ma...sve mi se poklopilo...boli glava...ali proci ce sve...nadam se...eto nije se nista uzbudljivo dogadjalo osim toga....e,da onda poslije mene i moje operacije i lezanja u bolnici,razbolio se moj mali braco od 1 god..isli isto s njim po bolnici i svim mogucim doktorima..ma strasno..mojima nije bas sudjeno..eto sad bi pozdravila svu moju ekipu koja sjedi u skolskim klupama... :) ....pusa...

- 15:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>