nedjelja, 30.07.2006.

nista posebno...kao i uvijek...

ej...evo ja se javljam...jucer prije podne sam se dosadjivala...onda je kasnije dosla Tina(Martina) do mene...zezale smo se i sve je bilo super...kad su mi jos roditelji rekli da idu u Aljmas..kod prijatelja u vikendicu...ma bile smo na konju...hehe...stvarale smo gluposti...kasnije je pocela pljustati kisa i led...tak da je martina nazvala svoje i pitala jel moze spavati kod mene...pa naravno da je smjela...ma ludnica....tu smo bile na kompu neznam ni ja dokle...ma totalna ludnica...e da....imam obavijest..oni koji su citali onaj post prije..(odnosno dva prije)...shvatit ce...onaj "prijatelj" moj...mislila sam da se promjenio i da je okrenuo novi list i da necu pozaliti..ali ja sam bila opet slijepa...dogodilo mi se nesto...sto nemoze ni on shvatiti....to bice je toliko dvolican...nisam mogla vjerovati..nazalost sam kasno shvatila rijeci i savjete koje su mi govorili u vezi s nijim...nisam mogla vjerovati...ma nemogu jos ni danas...ali necu vidse pustiti ni suzu za njim..jer stvarno nije toga vjeran...tesko ce mi biti...ali...misli da moze upravljati necijim zivotom i da moze raditi sta mu se smisli...prevario se....ali ok..nezelim se vise vracati na to...on je kod mene prekrizen...on za mene vise npostoji...amen...
uglavnom ajmo mi na nku drugu temu....covjece,buraz mi se s mora vraca za tri dana...joj,jedva cekam...sigurno ste iznenadjeni akko jedva cekam buraza...ali...ja i on se super slazemo i ono...ma super mi je buraz...joj,ali kad pogledam da je osmi mjesec tu...nekako mi je brzo proslo ovo ljeto..ok,nije jos proslo..ali jos malo pa u onu ustanovu koja se zove skolaburninmad..ali prezivjet cemo...eto ja napisala malo veci post...bravo ja...ajd ljudi uzivajte i komentirajte me malo...ki$$

- 13:36 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>