petak, 28.07.2006.

ello...

ej,ljudi....vise nisam usamljena...jucer dosla martina od bake..oko 9 na vecer...pa je odma dosla do mene da se izmaltretiramo...pricala mi svoje dozivljaje od tamo,ja njoj odavdje...ma ludnica...evo sad je pored mene...i zajedno smisljamo post...evo pozdravlja vas...hehe...ja sam vama davno rekla da cu vam na ovaj blog staviti moju sliku..pa evo je:Image Hosted by ImageShack.us hehe....ma moram jos nabaviti onu pravu...ma kad se nevolim slikati pa...ono...danas marina,martina i ja idemo na ljetnu...mislile smo ici svaka sa...uglavnom..ali otkazale smo...da idemo solo...ali nema beda...meni i marini su to dobri prijatelji..ali martini bas i nije...ali mozda jos ona bude isla s njim..tko zna...ma vidjet cemo jos...eto...to bi bilo to...javim vam kak je bilo vani.....pusa...

- 16:15 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>