SAGRANIJSKI LJETOPIS

25.06.2006., nedjelja

Božji sin

Mislim da mu taj opis odgovara.....:)

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
- 00:17 - Osvrti (17) - Ispiši - #

19.06.2006., ponedjeljak

autoportret...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
- 17:26 - Osvrti (17) - Ispiši - #

18.06.2006., nedjelja

studije glave

Oduvijek crtam. To mi je način života, razmišljanja zabava, ljubav i posao. Uvijek sa sobom ,kuda god idem nosim blok za skiciranje i vježbam. Kao vrhunski sportaši koji cijeli život treniraju tako i ja treniram da ostanem u formi. Jedan ot tih crteža iz moga bloka za skiciranje.....

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
- 20:27 - Osvrti (8) - Ispiši - #

15.06.2006., četvrtak

Afrički ratnik

Evo jednog egzotičnog afričkog fightera koji djeluje prilično samouvjereno! nacrtao sam ga za jedan D&D setings.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
- 21:34 - Osvrti (16) - Ispiši - #

14.06.2006., srijeda

Konjanik

Evo jednog konjanika u mojoj omiljenoj tehnici olovke u boji. Napravio sam ga kao concept art za jedan digitalni film sa srednjovjekovnim scenama bitke. Ludo se zabavljam , ali imam i puno posla . Držite mi fige!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
- 00:23 - Osvrti (8) - Ispiši - #

11.06.2006., nedjelja

Obala Bjelokosti -Argentina :)

Ponukan jučerašnjim susretom koji je , po mom skromnom mišljenju bio naj ljepši do sad , nacrtao sam jedan šaljivi detalj!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
- 11:31 - Osvrti (13) - Ispiši - #

08.06.2006., četvrtak

archer

Evo jednog šumskog strijelca. Nisam imao ideju kako da ga obučem pa sam ga napravio samo u nekoj majici. Kasnije , kad ga budem radio u boji napravit ću mu kožnati oklop. sada mi je bila bitna samo poza i pravilne proporcije.......

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
- 16:31 - Osvrti (28) - Ispiši - #

07.06.2006., srijeda

The Elven King....

Ne znam koji bi ovo lik mogao biti. još se nisam odlučio, pa sam mislio da bi bilo prikladno da vi odlučite o kojem bi se liku moglo raditi. kojeg lika naj bolje dočarava. Evo : mala anketa tko je ovaj vilenjak?

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
- 13:34 - Osvrti (30) - Ispiši - #

2x...

Evo druga varijanta , pa koja vam se više sviđa!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

P.S. - malo sam njoj sad promijenio boju kose. za probu. (nebojte se nisam uništio original....)
- 00:18 - Osvrti (12) - Ispiši - #

06.06.2006., utorak

Dorlas i Nessa ...

I ovi likovi su iz Silmarilliona, no bio sam direktno inspiriran jednom pričom koju sam večeras pročitao i , onako u afektu naslikao dvoje zaljubljenih. Evo pa vi prosudite. Jedino nisam bio siguran koju boju kose ima Dorlas pa sam ga za svaki slučaj naslikao plavokosog. Valjda nisam pogriješio? Premijera!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
- 23:47 - Osvrti (3) - Ispiši - #

Mouth of Sauron

Nekima je ovo Lord of Chaos, nekima Usta Sauronova ali svakako je crtež vrijedan pokazati širokom pučanstvu. To je jedan od radova poslan na natječaj za ilustratore u Englesku u Games Workshop. Nije prošao! Uzeli su mi jedan bez veze ljevi crtež na koji uopće nisam računao i zaradio 25 funti ! Ovo je rad u tušu perom i kistom . koloriran tušem u boji.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
- 19:41 - Osvrti (8) - Ispiši - #

Rokovnik 3...

Stari znanac. Stari lisac. Invincible barbarian - Conan

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
- 00:47 - Osvrti (32) - Ispiši - #

05.06.2006., ponedjeljak

Rokovnik 2...

Nisam mislio da će se ljudima toliko svidjeti. meni je to kao kad šaruckate po notesu kraj telefona dok s nekima razgovarate "S pol pameti" kaže moj frend. No ipak u tome ima nekog sustava. moram priznati da tako riješavam neke kompozicijske probleme i dileme. Gdje staviti što....kao izgleda ovo ili ono....mač....zastava.... kakav izraz lica želim. Možda jednog dana svi moji rokovnici. (ima ih 6!)budu na nekoj aukciji. Na Soteby-ju, možda....npr.mislim.....

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
- 23:07 - Osvrti (4) - Ispiši - #

Fingon Hrabri

Jedan manje eksponirani lik iz "Silmarilliona". Valjda me privukao njegov nadimak! Naslikao sam ga sinoć. Bit će toga još. Dugo nisam slikao akvarelom .Čini mese više od dvije godine, pa sam malo zahrđao. Samo dok se malo uštosim , pa onda Juriš!Moram vam se pohvaliti da sam dobio galeriju na hrvatskom Tolkien portalu i jako sam ponosan na to. U vrhunskom sam društvu. Sve to možete pogledati ovdje: link
Mada ste većinu radova već vidjeli.

Dakle, Fingon...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
- 13:00 - Osvrti (8) - Ispiši - #

04.06.2006., nedjelja

Nessa

ovo je jedna od junakinja Tolkienovog "Silmarilliona" a ujedno i nick jedne mlade spisateljice i moje česte gošće na blogu koja je bila jedna od prvih i čitala me i bodrila i bila uvijek na mojoj strani. Ovo je hommage jednoj Jeleni....
(Rembrandt acquarelle, Fabriano 20x30 cm 200 gramski papir, kistovi Windsor-Newton- the best of the best!!!)

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
- 19:16 - Osvrti (13) - Ispiši - #

03.06.2006., subota

Under the Varda's stars

Ovo sam nacrtao kod brata u birtiji dok sam pio kavu a svi drugi su gledali glupi nogomet. (k tome smo još izgubili, kako sam čuo...) No ja sam se sjetio naziva jednog od blogova i nikako ga nisam mogao izbaciti iz glave pa sam kao sumanut počeo crtati kemijskom olovkom u svom rokovniku koji baš i nije naj pogodniji za crtanje. Sve sam lijepo osijenčio nesicom. Da kavom! i prstom. Onda sam stresao pepeo od cigarete da dobijem još neke efekte.... i tako je nastala ilustracija za Sillmarilion. Jedna vrlo ne konvencionalna verzija.Ovaj dolje je naravno, Feanor s ukradenim brodom Telera.


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
- 21:41 - Osvrti (19) - Ispiši - #

02.06.2006., petak

Rohanski kapetan...

Rohanci su još jedan od naroda iz Tolkienovog svijeta. Oni su ljudi, kao mi. Vrlo su slični starim Saxoncima samo što su bolji jahači. Ovo je jedan klasični Rohirim i to njihov konjanički kapetan. Štos je bolji zato što sam mu nacrtao svoje lice , pa je to ujedno i autoportret.
Kad sam gledao "Gospodara prstenova razmišljao sam koji bih lik volio biti kad bih mogao birati ulogu. Definitivno sam se našao u liku Eomera. Da sam glumio u filmu vjerojatno bih izgledao ovako! Tako ja razmišljam s olovkom u ruci....

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
- 21:26 - Osvrti (11) - Ispiši - #

01.06.2006., četvrtak

Feanor

Feanor je bio čuvar silmarilla i kralj naroda Noldora iz Tiriona. Jedan od silmarilla simbolično nosi na ogrlici. Pred Fingolfina je izašao bez nakita i svečane odore. Jedna tragična figura vilenjačkih mitova. Smislio ga je J. R. R. Tolkien u knjizi "Sillmarilion. Čak su ga i opjevali metalci "Blind Guardian"-i čije riječi pjesme donosim u lijevom stupcu. Grupa je odlična! Poznati su po tome što isključivo pišu glazbu na inspiraciji Tolkienovih dijela. Kad sam ih čuo odmah sam se zaljubio i skinuo sve što sam od njih našao . I vama ih toplo preporučam. Osobito jednom krugu cura koje su lude za Tolkienom na ovom blogu.
Ovu sliku sam napravio u Adobe Photoshopu 7 na osnovu vlastitog dizajna i crteža olovkom kojeg možete vidjeti ovdje!. inače i dalje crtam samo mišem jer mi još nije došao crtaći tablet.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
- 23:49 - Osvrti (11) - Ispiši - #

Šumska ratnica...

Evo sad nešto za štovatelje vilenjaka. ovo je za jednu Nessinu kolegicu koja ima ženski lik u igri, pa sam joj nacrtao kako bi mogla izgledati. Nadam se da će joj se svidjeti....

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
- 11:00 - Osvrti (18) - Ispiši - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OSVRTI DA/NE

Opis bloga

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Roman koji to, isprva, nije htio biti.......
Prekopaj po arhivi dolje. naći ćeš poglavlja fantasy romana "Sagranijski ljetopis"

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Posjetite obavezno! - Tolkienov portal u Hrvata
Moja galerija na YAHOO!

Linkovi

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Moja galerija

Riječi pjesama svih mogućih izvođača!


seduces me
Everything you are
Everything you'll be
Touches the current of love
So deep in me
Every sigh in the night
Every tear that you cry
Seduces me

All that I am
All that I'll be
Means nothing at all
If you can't be with me
Your most innocent kiss
Or your sweetest caress
Seduces me

I don't care about tomorrow
I've given up on yesterday
Here and now is all that matters
Right here with you is where I'll stay

Everything in this world
Every voice in the night
Every little thing of beauty
Comes shining thru in your eyes
And all that is you becomes part of me too
'Cause all you do seduces me

And if I should die tomorrow
I'd go down with a smile on my face
I thank God I've ever known you
I fall down on my knees
For all the love we've made

Every sigh in the night
Every tear that you cry
Seduces me seduces me
All that you do , , , .. Seduces me









Free Website Counters

hit Counter


zgodna knjigica koja mi je pomogla u radu s Photoshopom! :)

klikni ovdje!

Sve ostalo...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Bavim se crtanjem, pisanjem,slikanjem, designom, ilustracijama, minijaturama, maketama, arheologijom. Čitam fantasy, povijest i mitologiju. Slušam Enyu,Norah Jones, Fado i Heviu. Ne pijem ništa osim mlijeka,vode i kave.

Igram Warhammer i bojam figure (kad uhvatim vremena...)

Redovito se brijem, šišam, kupam i mijenjam rublje. Vjerujem da je tijelo hram, a ne krčma.
Heteroseksualni Hrvat. (jedan od nas 2000 000)