All in all you`re just another brick in the wall

27.12.2005., utorak

Jooooy.... Znam da nisam pisala...... Uf..... 10 dana..... Malo više.... Ali, nemam pojma koji mu je, možda sam i neki virus pokupila.....
Uglavnom, kao prvo, svima SRETAN BOŽIĆ.... Nadam se da vam je bilo lijepo i da ste dobilio puno fora poklončića.....
Meni je bilo skroz zakon....... baš sve...... E, nisam još rekla kak je bilo na božićnom sajmu???? Ma, bilo je zakon.... najbolji do sada..... Neću u pojedinosti, jer baš i nemam puno vremena....
Iako su praznci ja imam probe i nastup danas.... Evo, tak sam se sada vratila s probe, pa sjedim tu u tosteriji s Kristinom, Ivom i Valentinom....
A u vezi nastupa.... Danas u gradskoj dvorani u 20 h.... Pa, tko želi doći.....
U vezi nove.... Pa, plan je propao.... Novu ne slavim u Puli..... Vjerovatno ćemo skoćit do Pirata..... Ak se Kristina konačno odlući..... Ma, bit će fora.... =)
Hmmmm.... Vidim da se na moj blog opet javljaju neki kreteni..... Pa....... FUCK OFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi fakat niste normalini.... stvarno vas žalim, jer nemate svoj život a morate srat po mom!!!!!!!!!!!!!!!! Boli me k.... za vas!!!!!
......... Ne mogu vjerovat, ali ne znam kaj bi pisala.... nemam ideje.....
Valjda će mi proradit brzo net pa ću pisat.... ak stignem..... =)
I za kraj, pozdravljam: Ivu, Kristinu, Valentinu, Ari, Indiru, Klaudiu, Ivonu, Denija, Kikija, Bojana.... i sve vas...... Kisssam vas....




- 13:10 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloooooga

Linkovi