All in all you`re just another brick in the wall

08.12.2005., četvrtak

Predstava, sveti Nikola, škola i moj usrani život.......

Evo, nisam pisala 3 dana... To zapravo i nije puno, ali meni izgleda kao...... pa, doobro, ne baš vječnost...... Ali..... Ma, nije ni blizu vječnosti...... Ma, neznam više ni kaj pričam.... Uglavnom....
U ponedjeljak sam sa razredom išla u Rijeku u kazalište gledati predstavu Dječak Vuk.... Predstava je stvarno odlična.... Glumci su također odlični.... Ipak, najbolji je lik koji je glumio Viktora, dječaka vuka.... Super glumi i fuuuul je sladak..... =)
Mislim da svi znate da je u utorak bio sveti Nikola!!! Bile su neke priredbe po škoi i tak.... Moja sekiii i dvije frendice bile su krampusi... Ful smiješno....Uzmite u obzir to da se je nekoliko djece rasplakalo kad je vidjelo moju frendicu.... Čak je i svog bratića rasplakala..... =)
Jučer sam se probudila u 8:45..... Škola nam počinje u 8... Pa, tak dok se ja još spremim i sve to.... Nisam došla na prva dva sata, matematiku.... To je suuuper jer mi je razrednica sve opravdala....
Navečer sam onda imala folklor, koji se malo odužio... Nastavnica nam je podjelila neke košulje i sakoe... Većina je dobila nešto ful ružno, a ja sam svojim, ono, zadovoljna... Ne oduševljena jer i nije baš moj stil, ali kad pogledam kak su drugi dobili, suuuper sam prošla... =) I od danas probe za folklor imam svaki dan osim vikenda!!!!!
Tak da sam jučer bila ono..... Pa, okeee.... Ne baš ful happy al okeee....
Eh, zato mi je danas dan totalno u kurcu.... Ma, bio je on i dobro počeo, al uvijek mi neka kučketina mora sve pokvarit i počet srat!!! Evo, to mi je sjebalo dan... To što si neka budala umisli da je netko i nešto i da svi gledaju samo nju.... Onda odjednom postane bezobrazna i samo te trača okolo, a predstavlja se kao neka frendica.... Ne mogu vjerovat kak mi netko može srat u oči i onda me još nešto pitati, obratiti mi se..... Mislim da sam danas izgubila živce i normalu... A s tim i povjerenje u ljude.... Vjeru u pravo prijateljstvo..... Baš me zanima zašto se odjednom događaju takva sranaj??? Pa, vjerovatno jednom moraju..... A moj je život do nedavno bio tako jebeno savršen.... Barem sam tako mislila..... A i drugi su tako mislili.... Ja sam bila ona koja u životu nije imala nikakvih problema... A zapravo, problemi su oduvijek bili tu... Pratili su mje poput sjene... A ja sam o njima šutjela.... Zato nitko i nie znao kak je meni.... I zato se sada ovo događa!!!! Znate li možda kak je to kad vas izda osoba kojoj ste vjerovali??? Kada shvatite da ste svo ovo vrijeme živjeli u lažima???
Ima i nekoliko ljudi kojima je zaistav stalo do mene... To su pravi frendovi...... Zahvalna sam im zbog svega....
Zbog njih mi se isplati živjeti i pokušati biti sretna... Iako če to sada biti ful teško.... Moram skupit hrabrosti, jer znam, više ništa neće biti isto.....
E, pa meni je dosta.... Od danas mjenjam svoj život skroz na skroz!!!!! Boli me kurac kaj drugi misle o tome, ali aj sam odlučila okrenuti novu stranicu.... I okrećem ju..... Počinjem sama sa sobom...... Sredit ću se i biti onakva osoba kakva sam zapravo uvijek i bila..... Samo kaj se nisam takvom baš uvijek predstavljala....... A zatim ću malo pogledati svoje prijatelje i one koje sam tako nazivala..... Vidjeti ću koja su prijateljstva vrijedna, koja se daju spasiti i oko kojih se trebam potruditi, a koja zaboraviti.... Jer ljudi koji se predstavljaju kao moji frendovi stvarno imam previše....
Evo, to je to za danas,......
Možete nakon ovog misliti da sam luda, čudna, glupa, jadna ili kučketina..... Ali nije me briga.... Glavno mi je da meni odgovara.....
Kisssam vas sve i vooolim vas.....

- 15:12 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloooooga

Linkovi