All in all you`re just another brick in the wall

01.12.2005., četvrtak

..............................

Evo me opet..... Nije me bilo dva dana... Ma, zapravo nije to ni puno, ali ipak... Evo, jednostavno uopće nemam vremena.... Kao što sam već 100 puta rekla raspored mi je pretrpan...... Čak nisam stigla ni na Harrrya Pottera..... Valjda ću ići sutra... Ak ne, onda prekosutra, sigurno....
Evo, danas su naši dečki opet igrali nogometnu tekmu.... Naravno, pobijedili smo.... Ovaj put, stvarno su igrali fenomenalno.....To sada nitko ne može poreći!!!!!!!!!!!!! Okeee, možda Zena nije branio, ali moram priznati da sam danas skužila da on i ne brani najbolje......
U ponedjeljak idemo U Rijeku gledati predstavu Dječak Vuk.... Omg, to će garant bit dooosadno..... Ma, vidjet ću..... Možda i neće....
Ak vam se moj blog kojim slučajem sporo otvara, malo pričekajte pa refreširajte.....
Evo, opet nemam pojma o ćemu da pišem.....
Evo vam jedne ful krasne pjesme (barem meni).....
Kissssam vas....


I'm only sleaping

When I wake up early in the morning,
I lift my head. I'm still yawning.
When I'm in the middle of a dream,
I stay in bed and float upstream.
Please don't wake me.
No, don't shake me.
Leave me where I am. I'm only sleeping.

Everybody seems to think I'm lazy.
I don't mind. I think they' re crazy.
Running everywhere at such a speed,
Till they find there9s no need.
Please don't spoil my day.
I9m miles away.
And after all I'm only sleeping.

Keeping an eye on the world
Going by my window.
I'm taking my time.

Lying there and staring at the ceiling,
Waiting for a sleepy feeling.
When I'm in the middle of a dream,
I stay in bed and float upstream.
Please don't wake me.
No, don't shake me.
Leave me where I am. I'm only sleeping.

- 22:45 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloooooga

Linkovi