The Secret Garden

31.01.2015., subota

Great expectations

Svako ljudsko biće traži svoju priču, bez iznimke. Tražimo svoj put i očekujemo svoj happy ending. Život se uglavnom sastoji od duge borbe za kratko vrijeme mira. Borimo se za ljubav, sreću i mirnu savjest i u rijetkim trenutcima u njima uživamo. A ono od čega mnogi strahujemo su tužni završetci.

Moj tužan život bio bi smijati se osmijehom kojem uvijek nešto nedostaje. Znate na što mislim, na one ljude koje koji uvijek čekaju neki drugi trenutak da budu sretni, a ne vide da je to ovaj trenutak SADA. Koji uvijek čekaju sljedeći trenutak, nešto novo, nešto drugo da bi bili sretni. Ljudi pod maskama, umorni od svega a zapravo željni života. Moj tužan završetak bio bi život neispunjenih snova i neproživljena stvarnost prikrivena svakodnevnom rutinom. Udaljena od same sebe. Ogorčena životom u nekom selu s muškarcem okupiranog sobom koji bježi od mojih emocija koristeći posao kao izliku. Djeca koju ne razumijem. Posao koji me ne ispunjava. To su ujedno i neki od mojih najvećih strahova.

Ja želim da moj život vrijedi. Želim proživjeti 10 života u jednom. Biti očarana zvijezdama, doživjeti nebo, vidjeti sunce i shvatiti kako sam malena, a kako se veliko osjećam. Želim život u najrazličitijim ritmovima. Želim pustolovine u bajkovite priče. Želim strast. Želim iskustvo, želim učiti. Želim obojiti svoj um u najšarenije boje obojene knjigama, filmovima i putovanjima. Želim živjeti za glazbu. Živjeti za male trenutke jednako kao i za velike. Biti oduševljena bolom i radosti. Želim do same srži svog bića osjetiti sve što život pruža.

Ali uz sve to, na cijelom životnom putu avantura i pustolovina želim uz sebe muškarca koji će me očaravati više od svega doživljenog na tom putu.



'Don’t shrink your dreams. Super-size your courage and abilities.’ – Karen Salmansohn

- 15:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2015 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2017 (1)
Srpanj 2017 (1)
Lipanj 2016 (2)
Svibanj 2016 (1)
Ožujak 2015 (1)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (1)
Studeni 2014 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Najdraži citati

Things to do...