utorak | 12.09.2006.

Tu sam

Eto mene dragi moji...Nadam se da mi ne zamjerate na ovom podužem odsustvu... Bit ću iskrena malo sam se uljenila... a kasnije mi se komp pokvario,otišo mi procesor...ali sada me ništa ne sprječava da vam se javim. Znate da sam tjedan dana u 8.mjesecu bila na Murteru sa dragim pa evo nekoliko slikica tog preljepog otoka (ako budete u prilici da ga posjetite samo naprijed,oduševit ćete se.Ja sam bila već 2 puta);

Predivna plaža iza kampa Slanice






Plaža br.2., apartman u žutom krugu bio je naše boravište



Naravno ja sam sve ovo sama slikala sa svojim digitalcem Mercury, a ima samo 2.1. mega pixela

Od 1.9. do 4.9. smo bili malo sjevernije točnije KVARNER (Jadranovo). Uopće nema puno ljudi more čisto sunce i dalje prave blagodati za odmor. Eto javljajte se sad kad sam tu napokon. Kisss!!!

- 17:55 - Da? (24) - trošak... - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.