Just buisness

srijeda, 27.12.2006.

Neznam zakaj al Rhcp mi je najbolji bend koji je ikad postojal

Ispričal bum vam priču kak mi je RHCP postal najbolji bend. Bilo je to jednog dana kad me tata pelal do s treninga i na radiju su govorili o Rhcp-u. Puštali su neke songove od njih i mogu vam reći nisu tak loše, čak su fenomenalne!!!!rofl Prije sam mislil da je to shit bend al na kraju je ispalo da su fenomenalno dobri! Frendica s tenisa mi je posudila cd s peppersima: Mother's milk i CalifornIcation. Ve sam si s neta skinul njihov najnoviji album: StAdIuM aRcAdIuM!!! Mislim ak vama nije dobar taj bend onda stvarno neznam kaj s vama napraviti. ZA BLOGERE KOJI VOLE PePpErSe: RHCP ARE THE BEST!!!!!!!!!!naughtyroflcoolsmijeh Rock n' Roll!!!

27.12.2006. u 20:38 • 1 Natipkaj neštNalij farbe i evo posta!#

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Secreet.evrithing is secreet......

Evo i druge blogove

Lucija
Dora
Ema
Totek
Bojći
Kazanova
Kauco
Švenda

Malo podataka o meni

Evo malo podataka da se upoznate samnom:
Zovem se (nesmem reči jer bute onda svi znali a znate kak piše v opisu).
Pohađam osnovnu školu.
bavim se sportom,Kompjuterom i knjigama,naravno da i s frendima
Dalje vam nem rekel jer je SeCrEeT.

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


[IMG]http://img224.imageshack.us/img224/7914/img0129mn7.jpg[/IMG]

Cursors




adopt your own virtual pet!