ponedjeljak, 10.12.2007. ♥

♥ ska se vratila...=)....ma...pustite me...luda sam...=)

ey...ljudi...
prvo za napomenu
Lucka: nisam ti mogla ostaviti vise komentara jer nije htjelo, njima sam ostavila puno i onda sam se ponadala da cu moci svima, i otisla sam komati tebi i mireli, njoj nije htjelo a tebi je htjelo i to samo jedan jebeni komich...sorry...fkt...
***
i tak...jucer nije bilo vjeronauka...fancy...i bile smo malo u rondu, pa na probu, uff...grlo sam si podrapala...onda smo ja i naci otisle do malog doma u stefanovec jer smo se tak dogovorile sa asmirom al on nakraju nije mogo ic... dosle mi dole i onak , kaj bumo sad..hm..nismo nigde vidle nikoga, ocito da smo dosle u krivo vrijeme..joj joj asmir...al vidla sam marka i osiso se iss...nije trebo...haha...

ja jucer bila na klizanju, bilo mi je super super supper, presuper...isklizala sam se full...i nemrete vjerovati nisam opala..mislim jesam jednom, al ne mojom krivicom...neka kucketina dosla i gurnula lucku a kak sam se ja drzala s njom za ruku tak sam i ja opala...al srecom na guzicu samo ,al jadna lucka je opala jako na trbuh, i na kuk, pa je krvarila al ta kucketina je glupa jos gore prosla opala je prek lucke i to na glavu..bas mi je drago..da...isli smo nacyka, lucyka, asmir, filip, ivek i ja..i bas nam je bilo zabavno...a da ste samo vidli naci i asmira..hehe...a u bus uletio markec...hihi...nemres vjerovati...gledala sam danas bb....iss...jadan kreso ovaj pederkasti kretencina hrvoje fkt nije normalan, a tek bb...pa ja cu ih ubiti, pa mog kresu...dubrad jedna...=)
i tak sutra trebam na jebeni njemacki ujutro jer pisem test a , moram uciti povijest jer me pita....iss..
nemojte reci kaj nisi ucila prije...nisam mogla jer sam kikici radila plakat...a i sve najvaznije joj pisala 4 strane jer ona mora prezentirati plakat napamet...ta glupa sova..iss...
fkt je glupa...

do drugog posta...

pussa

~§ka~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.