četvrtak, 06.12.2007. ♥

♥ happy sveti nikola...lol...=)

ey...peoplesi...danas je sveti nikola...haha....smijesno mi je to jako...zato kaj je sad sve drukcije, vise nema onih cizmica i tih spika u skoli , kao ko je kaj dobil...heh..prerasla sam to ...a steta ...smjc...al svejedno ce ska dobiti pare od tate..=)
i tak...u skoli mi je super ...da da ...imat cu samo 2-3 cetvorke na kraju...ah sutra jos moram odgovarati jebeni tehnicki, a neam blage o nicemu zato kaj ni nepisem u biljeznicu taj glupi dosadni predmet...iz cega da ucim? problem je u tome kaj ni neznam kaj radimo ..koja gradiva?jbt...hehe =)
nekak cu se snaci , al nemrem imati 4 iz tehnickog...ne ne...nema kod mene bas nes novog, skola, doma, telka & msn, folklor..tak ..nis posebno...s curkama u skoli sve ok , samo je nacy nes danas bila cudna, al ok..ima svoje faze, mušice male...=)
ah...neznam vise kaj da velim..kaj da pricam...dosadno..hm... kod nas u skoli ima tako dvolicnih ljudi...kak mrzim to, tak me iritira, al bit je u tome kaj su to uglavnom DECKI a ne cure...katafuckingstrofa..

do drugog posta...
pussa

~§ka~

♥ 15:46 ♥ komentari (25) ♥ printhappy sveti nikola...lol...=)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.