travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari aha/ne







Linkovi (abecedno)

Rovinj:

Haskych

Johnny

Paolina

Black - sused

Ivan_1_1

Lac

Zeko

Šjora Katica

- bit ce vas jos, samo da ja ulovim
vremena za stavit sve hehe

Ostali koje redovito čitam:

Izzy

Insomnia





petak, 27.04.2007.

evo malo veseliji post..valdja


Pa, neznam kako se trenutno osjećam, svake sekunde drukčije,
malo sam u bedu, malo sam normalna, druge sekunde crkavam
(doslovno) od smijeha, pa sam vesela (bez razloga), cak se i
popravljam u zadnje vrijeme..
e da da, vec zadnja tri dana ne kasnim yesyes
zamislite Paolinu facu jucer kad smo se dogovorile za djir i kad sam
ja nju cekala!! eekeekeek I danas, dogovorimo se i opet ja nju
cekam yesyes a ona opet eekeeknononono
naughtynaughtysmijehsmijeh
Neznam sta mi se događa.. rolleyesrolleyesrolleyeszujo
I cak sam i pospremila dnevni boravak dok mi roditelja nije bilo,
nisu mogli vjerovat yesyeswink
Ma ja sam poludila..ludludjedino sto i se i dalje ne da je matura, odgovori
na pitanja, uciti i tako to.. ali vise se ne prepoznajem opcenito nonononono
iako nije to nista lose.. nadam se samo da ce ovo ne kasnjenje duze trajat
yesyesyeswink

wavewave


Image Hosted by ImageShack.us

- - 22:23 - Komentiraj (24) - Printaj - *

Dizajn napravio:Poison Angel


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.