travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari aha/ne







Linkovi (abecedno)

Rovinj:

Haskych

Johnny

Paolina

Black - sused

Ivan_1_1

Lac

Zeko

Šjora Katica

- bit ce vas jos, samo da ja ulovim
vremena za stavit sve hehe

Ostali koje redovito čitam:

Izzy

Insomnia





srijeda, 11.04.2007.

zašto *second chance*

"Look, if you had one shot, or one opportunity
To seize everything you ever wanted-One moment
Would you capture it or just let it slip?

(...)
You only get one shot, do not miss your chance to blow
This opportunity comes once in a lifetime yo...

(...)
You can do anything you set your mind to, man"


Valjda svi razumijete bar toliko engleski ;) evo ovo su riječi jedne od mojih najdražih pjesama .. naravno samo onaj najbolji dio sam izvukla .. onoliko koliko mi je trebalo za post nut
da dobijemo drugu priliku ( zato i *second chance* ) bi li ju iskoristili ili opet propustili.. ??
neke se prilike dobiju samo jednom u životu, zato ne ih ne smijemo propustiti, jer ćemo se kasnije pitati: A što bi bilo da je bilo, da sam učinio to tada..? ako imate priliku za biti sretni, za učiniti nešto što želite, ako volite nekoga ili vam se netko sviđa, a bojite se odjeba, učinite to svejedno, recite mu to, možda neće biti druge prilike .. bar ćete znati da ste sve pokušali..vjerujte mi da vam neće biti žao ..

Kiss svima i pozz wave

- - 12:00 - Komentiraj (10) - Printaj - *

Dizajn napravio:Poison Angel


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.