travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari aha/ne







Linkovi (abecedno)

Rovinj:

Haskych

Johnny

Paolina

Black - sused

Ivan_1_1

Lac

Zeko

Šjora Katica

- bit ce vas jos, samo da ja ulovim
vremena za stavit sve hehe

Ostali koje redovito čitam:

Izzy

Insomnia





utorak, 10.04.2007.

My best Net friend

Evo ovaj post posvećujem jednom super dečku koji slučajno danas ima rođendan..
Pa Dejane, sretan ti rođendan i jos puno puno takvih ..
Dečka sam upoznala preko neta i odmah mi se svidio .. ma do jaja je lik ..
Znamo se vec duže vrijeme i stvarno mi je dečko prirastao k srcu ..
Nikad nisam s nikime imala takav odnos preko neta.
Znate ono kada s nekime se jednostavno lijepo i ugodno osjećate, vjerujete mu i
imate osjećaj ko da ga oduvijek poznate? Onako baš ga (frendovski naravno) volite i
drago vam je kad se čujete, i o svemu možete s njime razgovarati..
Dajete si savjete i razmjenjujete događaje.. super stvar ;)
Iako ga nisam upoznala u živo ( a nadam se da jednog dana i hoću ) želim mu sve naj
naj najbolje i da lijepo proslavi svoj rođendan njami

p.s. nadam se da ćemo opet biti kao prije ( znam da sam ja kriva za to sto
smo se udaljili ali .. )

Kiss i sretan rođendan još jedanput..

- - 13:33 - Komentiraj (11) - Printaj - *

Dizajn napravio:Poison Angel


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.