pojedinac

19.06.2007., utorak

Gluhonijem-žalosno

Čovjek-kako to gordo zvuči.
Gluhonijem-žalosno.
Zastao bih na ovom drugom.
Od punice prijateljica ima gulohonjimog sina.Čuo sam o njemu ali ga nisam upoznao,Govore lijep momak vrijedan ali kako je takav nekompletiran ne može da dobije stalan posao a i ono što povremeno dobije posla je mizerno plaćeno pa se ne isplati raditi.Mama mu je bivši trgovac sa mizernom penzijom.Od čega i kako žive neznam ali predpostavljam da se pate.
Žive izvan Hrvatske. Gospodin Mario kako se već zove ima hrvatsku putovnicu,pa ga ja primim kod nas u kuću gdje on prijavi mjesto boravka kako bi mogao dobiti osobnu iskaznicu.A osobna će mu pomoći da se prijavi na biro rada i traži posao.
Vrijedan gospodin,sve bi radio,voli posao.
Predao on dokumente ikoji će biti za 20-dana gotovi a do tada je kod mene.
Raspitam se ja ima li on kao ivalidna osoba pravo na neku pomoć.Rekoše da ima,ja to njemu objasnim.On pesretan.
Jedva čeka da dobije osobnu.
Nekoliko dana ja ponovim razgovor sa nadležnom osobom oko njegove pomoći te razjasnismo,da on ako ima pomoć u drugoj državi odakle je došao,nema pravo na tu istu pomoć u Hrvatskoj.
On odamah u depresiju.Sjedi pokunjen.Tišti ga to.
Danas je trebao podići osbnu .Ne ide.
-Zašto,pitam ga.
On meni onako znakovima da mu baš i ne treba.
Sjede, zapali cigaru i uzdahnu.
Po osobnuu ne ode.
Kad nema pravo na socijalnu ponoć netreba mu ni hrvatska osobna.
A toliko voli raditi čudo jedno.



- 12:25 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Listopad 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
kratke priće -zezancija