pojedinac

15.06.2007., petak

Sparina

Ova je sparina ubitačna.
Glava stalno boli,ništa mi se neradi.
Piljim u nebo da vidim kad će sparina nestat i ujedno slušam vremensku prgnozu.Vele velika vlaga u zraku pa je zato sparina pa mi se stoga i neradi.
Onda,kako sam tehnički malo pismen počnem razmšljati kakve su sličnosti ljudi i strojeva obzirom da nam stalno govore da ljudi sve više liče strojevima.Sjetih se da mi se mašina za veš(mašina je i moja i ženina pošto smo u braku ali sam ja ipak glavi) često kvarila dok je bila u kupaonici,kao veli majstor nakupi se elektronika vlage pa pogubi kontakte i neće više radit.
Premjestili je mi na drugo mjesto i ona neurekla se eno radi ko avion.
E tu smo znaći!
U zraku velika vlaga pa mi ušla u glavu i poremetila mi žice(nerve).
Šta da radim da je iznutra osušim?
Iziđoh na sunce bez kape ,znojim se na veliko i čekam da mi bude bilje.Znoj se sljeva ,ja radostan,i još se čudim kako je glava mogla ikako radit u tolikoj vlazi.
Je ,al ništa od toga.Ja i dalje ko krepan.
Pa normalno, u zraku je velika vlaga pa sve šti izđe opet se vrati u glavu.
Promjenim tehnologiju i odem u kupatilo,zatvorim vrata i prozor te uključim fen.Nakon nekon vremena baš primjetim da je zrak suh i onda nastavim dalje sa tretmanom.Usmerim fen na glavu tako da se ona sad suši spolja i prenosom topline osušit će se i iznutra.Okrenem malo i u uši.I u nos.
I ,kad mi je bilo najbolje uđe žena u kupatilo .
I sruši se.
Ja brzo zatvorim vrata te fenom po njoj.Sigurno je i njoj u glavi previše vlage pa ne radi.Feniram je ona ni da mrdne te je nazvah susjeda koji dođe brzo sa doktorom te oba pravo u kupatilo.Ja odmah za njima zatvorim vrata da vlaga ne ulazi kad ti ono doktor zatetura i nekako izleti iz kupatila.
Konstatirao da je velika temperatura u kupatilu i da nema kisika te se zato žena srušila a on zateturao.
Odnesoše je u auto i snjom u bolnicu.
A ja,što ću,vratim se u kupatilo zatvorim vrata i još zaključam da me ko ne ometa.
Nastavih sa isušivanjem glave.
Ima da budem poslije toga svjež i odmoran!

- 12:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Listopad 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
kratke priće -zezancija