06.08.2007.

Servis kod "Janka i Nade"


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-07


Dugo me nije bilo... Zivot mi je pun sranja zadnja dva mjeseca pa nisam imao strpljenja da sjednem za komp, potrošim par minuta i napišem ekoliko rečenica. Možda bi mi bilo lakše. Ako ništa drugo nekako bih ubio vrijeme.
Krenulo je sa smrti bake još tmo krajem šestog mjeseca i nastavilo se kroz kvar auta s kojim sam doživio najveće noćne more u svom životu. Inace vozim Audi A3 star 6 godina i htio sam ga jednostavno prekontorlirati prije nego što odem na more pa sam ga bez ikakvog razmišljanja naručio u "AC - Zubak" u Sesvetama. Te srijede, više ni ne znam koliko je dana ili tjedana prošlo od te srijede, ostavio auto oko 7.30 ujutro, a već oko podneva gspodin iz Zubaka me je zvao i obavijestio da nema dobre vijesti za mene i da bi popravak koštao ni manje ni više 24. 000 kuna. S druge strane žice sam ostao šokiran i rekao gospodinu da ću doći po svog ljubimca i da ne želim obaviti popravak kod njih. Nazvao sam par ljudi i na preporuku sam otišao u servis "Janko i Nada d.o.o", Gračanska cesta 60. Kada sam došao u uredu je sjedila Nada, deblja gospođa koja mi je objasnila da njenog muža trenutno nema, ali da će on auto otvoriti u ponedjeljak i javiti što je. Bez imalo zabrinutosti sam ostavio auto kod Nade i otišao. Došao je i ponedjeljak, ali Janko nije zvao, a Bogme ni Nada. Onda je moja prijateljica Martina okrenula Jankov broj oko 6 popodne tog ponedjeljka i predstavila se kao moja djevojka i objasnila da mi djelimo auto i htjela se arspitati o popravku auta. Na to joj je Janko rekao da auto nije još otvorio i da ce ga otvoriti tek u srijedu. Tu je počela cijela priča, tj. cijela njegova laž. Ja sam ga nazvao u srijedu i rekao je da je otvorio i ispričao o čemu se radi i da će auto biti gotov do godišnje tj. do prošlog petak kada ono odlazi na godišnji.
A što ćeš drugo nego čekati i vjerovati čovjeku na riječ?!
Ja sam se nakon par dana premišljanja spakirao i otišao na bus za Umag kod rodbine. Nije to bilo to zbog svih silnih problema. Taman kada sam se opustio, odlučio sam nazvati Janka i upitati ga kako napreduju radovi na autu. Janko mi je točno odgovorio ovim riječima: " Nemrem vam nikaj reći do konca meseca". Ostao sam šokiran. Na to je ponovno moja "djevojka" nazvala Janka i rekla mu pare grubih riječi i rekla da ćemo doći po auto na što joj je on rekao da će nas povratak auta u prvotno stanje koštati oko 2000 kn. Osim što joj je to rekao, ispričao je vajda tri različite stvari o kvaru na autu. Ja sam se vratio iz Umaga i Martina je u međuvremenu angažirala "obiteljskog automehaničara" s kojim smo otišli u Gračansku 60 kod "Janka i Nade" bez prethodne najave. Došavši tamo prvo sam vidio da auto stoji na istom mjestu na kojem je i ostavljen prije dva tjedna bez da je pomaknut milimetra. nada je izašla iz "ureda" i rekla Janku da ga tražimo. Janko kada nas je vidio izgledao je kao da se istog trena usr'o u gaće. Sav se je zbunio i jednostavno nestao negdje u radionici. Poslao je van sirotog šegrta koji se i sam sav spetljao i izdao Jankeca da opće nije otvarao i gledao auto što smo i mi pretpostavljali. Nije nam ni a rekao kada samo mu rekli da uzimamo auto. Nije spominjao ni kune. Ljudi moji to je bilo kao iz filmova. Janko nije sam jedan veliki prevarant već i velika kukavica - PIZDA OD ČOVJEKA!
Moj ljubimac se sada nalazi u nadam se sigurnim rukama i izgleda će biti gotov ovaj tjedan. Ja se nadam!
Samo jedna stvar - NE SERVISIRAJTE KOD "JANKA I NADE d.o.o", Gračanska cesta 60. Ma zamislite tog papka koji u ime autoservisa uvrsti i ime supruge! I izgleda kao zadnji papak. Možda jesam ogorčen i jesam jakoooooooo, ali ovo je bilo za novine, a bogme i za šaljivi kućni video. Zamislite da vam tako prođe toliko željeni godišnji odmor?! Janko stvarno si majmun!

- 14:36 - Komentari (9) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>