30.05.2007.

Malo o vama i par riječi o meni

"Tjo čeka taj dočeka!"
To je teza kojoj je dosljedan moj prijatelj Pinky. Nakon što sam čekao da mi ponovno uključe internet jer su moji dragi roditelji isključili moju telefonsku liniju tj. otpisali me skroz i to se konačno dogodilo, ali sreća je trajala svega par sati jer je iznenada lap top riknuo. To je bilo u srijedu kada je kompjuterski "wizard" Pinky otišao na bankarske igre u Umag. Tko će to znati tako on veli da je bio tamo jer Pi8nky je u najmanju ruku u zadnje vrijeme čudan pa se čovijek i zabrine. Možda po tiho ševi ili ga ševe s posla ili tko zna sve od kuda. Pinky moram malo na tvoj račun kada si mi baš ti dao inspiraciju nakon više od 10 dana suše na blogu i jednostavno sam se zabrinuo. To ti je pravi prijatelj.
Dođe Pinky konačno danas nakon odgađanja i odgađanja i ne napravi ništa, ali ja cijenim trud. Bitno je sudjelovati, a ne pobijediti. Zar ne? Bude sutra sredio ako se javi.
S druge strane moj dragi prijatelj Štef je konačno počeo raditi. Neka, trideset će za par mjeseci, vrijeme mu je! I našao je pravi posao za sebe. Opće ne sumnjam da će plaću oploditi na kladionici i time još više upotpuniti kućni budžet. Samo pazi na moga Rafu!
A kada smo kod klade. Neka me Bog ne kazni i ne ureknem sam sebe, ali meni je Roland Garros krenuo sjajno iako zbog fuckin' kiše moram čekati i po par dana da se mečevi završe. Gladim Budhu po trbuhu pa ide. To vam je nova teorija nas praznovjernih. Ako trljaš Budhin trbuh imat ćeš sreće. Pa čim rezultat bude kritičan odmah se primim Budhe kojeg sam donio iz Hong Konga io trljaj. Nekada upali, nekada i ne. Ima tu još finti, ali ne smijem sve reći jer bi se ispucalo i ne bi upalilo više.
Lutea će biti iznenađena jer ju neću puno spominjati. Samo najbolje, a znam i zašto. Konačno bih mogao upoznati Nepoznatu zahvaljujući Lutei pa ću se ovaj put suzdržati iako ne obećajem za ubuduće.
A ja? Ja kradem Bogu dane. Jutro teretana, popdne vucaranje po doma i gledanje tenisa. Ma ja uživam zapravo. Nije mi dosadno. Čak i ne izlazim nigdje. Da li je to zatišje pred buru ili sam utihnuo s godinama?!

- 22:53 - Komentari (3) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>