< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Fairy words On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws








slatko...kiss
MySpace Layouts

MySpace Layouts







Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr













Ime: Mia
Datum rođenja: 19.5.1989.
Horoskopski znak: bik
Škola: Ugostiteljsko-turistička
Smjer: Kuhar
Hobiji: kreativno razmišljanje....
jahanje,čitanje,pisanje,
slušanje glazbe,i ljenčarenje....yeswink

Ljubav: sretno zaljubljena
blog layouts

blog layouts

layout for myspace

layout for myspace



***
kako se piše ljubav,dali kao jedna riječ
ili su to uvijek barem dvije najmanje?
ljudi se od uvijek sastaju,vole i još
uvijek rastaju...
oprostit ću joj sve,nisam ja supermen,
pa da mogu to na leđima da ponesem....
ugostit ću joj sne,bolje im je kod mene
neka spavaju sve dok se ne promjene.
***

MySpace Layouts

MySpace Layouts



-Osmjeh-

Ja jednom srela sam anđela,
ide pjesma ta,a kad krene
na usne osmjeh mi donese.

Jer pjesma ta je tebi pjevana.
Tebi pjevana,meni najdraža.

Pjesmom tom tebe dozivam.
Dozivam,ali ne dobivam.

Samo sjećanje na tebe me
sretnom drži.
Sretnom drži,ali ne zadrži.

Jer sjećanja blijede,
ali osjećaji ostaju.

Svaki put kad krene
pjesma ta osmjeh na
usne mi donese….

Svaki put kad pogledam te ja,
sjetim se anđela kojeg nemam ja.

Svaki put kad shvatim
da te nemam ja pustim
pjesmu tu,jer svaki put
pjesma ta na usne osmjeh
mi donese!

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts


SmileyCentral.com


SmileyCentral.com





srijeda, 20.06.2007.

hmmmmmmmmmmmmm

mogla bih nešto novo napisati...jel da? he he...a jbga...nisam kod kuće pa ne stignem,a i komp mi nije bio doma....pa što reći...? kod mene ima dosta novih stvari...ali sve u svemu prošla sam praktični dio pomoćničkog ispita...sad čekam rezultate pismenog....i onda još samo zadaćnica....i gotovo.... onda čekati 10 mjesec da se upišem u 4-tu godinu....i onda sam mirna....a do tada ću nastaviti s uživanjem kao i do sada....malo kog legice....malo doma....iako više uživam kod legice....kod moje medene.....
uh....kako sam se zabrinula za nju sad u subotu...e cijela sam se izgrizla... doslovno mi je rukla plava....bila sam malo živčana....uh....ali poslje je bilo ok...poslje me dečko smirio....baš je srce....u petak slavi rođendan...pa ću mu morati nešto kupiti...iako je rekao da mu ne kupujem ništa....ali ne mogu,a da mu ne kupim...bar neki mali znak pažnje...ne?
tako da opet idem kod medene u četvrtak i u subotu se vraćam,a možda i ona samnom....pa idemo u svatove...joj danas sam si morala cipele kupiti....naravno na petu...ne? jooooj...ako ja ostanem živa,ta peta baš i nije mala,ali sva sreća znam hodati u tome...valjda...doma sam još malo hodala...lol.....u biti da vas ne zamaram glupostima idem u krpe... red bi bio....hehe
laku noć....
bye
bye
kiss
:o)



| Talk to me softly . . . (4) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.