< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Fairy words On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws








slatko...kiss
MySpace Layouts

MySpace Layouts







Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr













Ime: Mia
Datum rođenja: 19.5.1989.
Horoskopski znak: bik
Škola: Ugostiteljsko-turistička
Smjer: Kuhar
Hobiji: kreativno razmišljanje....
jahanje,čitanje,pisanje,
slušanje glazbe,i ljenčarenje....yeswink

Ljubav: sretno zaljubljena
blog layouts

blog layouts

layout for myspace

layout for myspace



***
kako se piše ljubav,dali kao jedna riječ
ili su to uvijek barem dvije najmanje?
ljudi se od uvijek sastaju,vole i još
uvijek rastaju...
oprostit ću joj sve,nisam ja supermen,
pa da mogu to na leđima da ponesem....
ugostit ću joj sne,bolje im je kod mene
neka spavaju sve dok se ne promjene.
***

MySpace Layouts

MySpace Layouts



-Osmjeh-

Ja jednom srela sam anđela,
ide pjesma ta,a kad krene
na usne osmjeh mi donese.

Jer pjesma ta je tebi pjevana.
Tebi pjevana,meni najdraža.

Pjesmom tom tebe dozivam.
Dozivam,ali ne dobivam.

Samo sjećanje na tebe me
sretnom drži.
Sretnom drži,ali ne zadrži.

Jer sjećanja blijede,
ali osjećaji ostaju.

Svaki put kad krene
pjesma ta osmjeh na
usne mi donese….

Svaki put kad pogledam te ja,
sjetim se anđela kojeg nemam ja.

Svaki put kad shvatim
da te nemam ja pustim
pjesmu tu,jer svaki put
pjesma ta na usne osmjeh
mi donese!

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts


SmileyCentral.com


SmileyCentral.com





ponedjeljak, 28.05.2007.

nešto novo...ili možda ne?

hm...baš to....kraj je bio,matura je blizu...norijada je bila ok...mislim bilo je bolje nego ok...
he he
jučer je bilo i kupanja...u Dunavu...i naravno da sam se ozljedila...mislim ja nebih bila ja kad nebih ozljedila stopalo....kad izlazim iz vode...he he a jbga...mora i to netko....
ali baš svaki put....bilo na moru ili u bazenu ili eto u rijeci..ja uvijek moram ozljediti stopalo....
samo sto je ovaj put rana malo dublja....
malo boli,ne mogu normalno hodati,ali ok...valjda će to biti dobro uskoro...ipak cijepih se protiv tetanusa,tako da mi ništa ne može biti ....lol....pukla sam znam,ali jbga....
uh...jučer mi je dan bio tako čudan,da je to nešto ne viđeno....
jedva čekam sutra...danas sam ljenčarila cijeli dan,a sutra idem raditi...od 3 pa do 7 he he
a u subotu moram raditi na party-ju...hm,valjda ću izdržati...jer lako je raditi kad nema baš puno posla,ali kad dođe subota i party...eh,onda je malo teže,ali dobro ako se snađem u gužvi onda je super... jer onda mogu sve....onda nemam frke više...ali polako vidjet ćemo...moram još maturirati pa sam onda mirna...ne brine me teorija,već praktični dio....ma briga me i ako bude 2,samo da prođem...
tj to je pomoćnički,za maturu se ne brinem,to je pisanje zadaćnice...imat ću 4 sata...ako u prva dva ne dobijem inspiraciju u druga dva sigurno hoću...lol....uvijek pred kraj dobijem inspiraciju...mislim da je to više zbog panike da neću stići...he he....pa eto...eh,da i evo stavim vam i pjesmu što sam raski napisala...
kako smo ju rasplakali,joooj,nije očekivala tako što....sumnjala je u nešto kad smo legica i ja kasnile na sat,ali to nije očekivala...dobila je narukvicu od bijelog zlata,buket od 26 crvenih i 1 bijele ruže... nas je 26,a 1 je za nju tj ona...ono bijela za poštovanje...ne? he he baš je bilo luuudo,naravno ja sam morala čitati pjesmu pošto ona nije mogla...lol...baš je slatko bilo...hehe
eto,to je od mene...ajd uživajte....kiss
Hvala

Hvala što ste nas uzeli
Hvala za sve opravdane
Hvala za malo ispita
Hvala za ocijene
Hvala,Hvala,Hvala
Zar je to stvarno ono za što
Vam želimo reći hvala?
Ne….samo hvala nije dovoljno
Za sve što ste napravili za nas,
Za sve što ste trpili od nas…
Za svaki osmjeh,za svaki ljutiti pogled,
Za svaki povišen ton…za svaki tren…
Hvala ovdje gubi smisao…Hvala ovdje nije dovoljno…
Hvala je prejednostavno…
Sad kad je kraj i kad odlazimo…
Molimo vas da nas pamtite po dobru...
Po sretnim trenutcima,
Po dobrim ocjenama,
Po ''pametnim'' riječima…
Mi vas hoćemo………………
Pamtiti ćemo vas po hrabrosti…
Zašto?
Jer jedino ste vi bili dovoljno hrabri i
Postali razrednicom 3.e!
HVALA NA SVEMU….

eto...
bye
bye
kiss
kiss



| Talk to me softly . . . (1) | Print | x |

srijeda, 23.05.2007.

nešto novo....

eh,pa bilo bi i vrijeme da i ja nešto novo napišem....
ali što...nema ništa novo....nemam pojma ni što da pišem...
meow...w
kraj je škole...kraj je kraja...napokon....
majice imamo,poklon za rasku imamo,samo jos pjesmu da napisem,i da ih sve potpisem...
i sutra jos po buket...i to je to..he he kad joj banem na sat...uh...bit ce slatko...lol....
ma jedva cekam sutra...idemo na norijadu...naci cu se s dragim...NAPOKON...od nedjelje ga nisam vidjela....no
vec mi JAKO JAKO JAKO JAKO JAKO JAKO JAKO fali...meow....w
uh,jedva cekam sutra....da se malo nazujim...i zabavim sa drustvom...
he he
ma nemam pojma sto da vise pisem,,,,evo ovako...ja napisem pjesmu pa ju objavim kasnije ok? he he
ajde
ljudovi uzivajte...
bye
bye
kiss
:o)



| Talk to me softly . . . (1) | Print | x |

srijeda, 16.05.2007.

just like haven...

izgleda kao ljubav....
boli kao ljubav....
ispunjava me srećom kao ljubav....
što je to?
ljubav?
ne!
to je on....
ne dodirljivi,ne opipljivi,ali uvijek prisutan
osjećaj ljubavi.....
u hrani,u piću,u zraku...u meni...
zašto sada....zašto uvijek?
zašto? zašto? zašto?
sreća,tuga,bol,osmjeh,on....
sve se poklapa....sve se slaže....
samo...isto tako je sve i ne moguće...
sve je to kao nebo...sve je to kao raj...
sve je to pakao!
sve je to samo ljubav...
sve je to samo život...
sve je to istina....
sve je to,samo nije on....
nije moj...
sve je bez veze....jer sve je uzalud...
moji otkucaji srca za njega uzaludni su...
kao i moji pokušaji da ga osvojim...
sve je uzalud...sve jer on je njen...
bio,i ostao...njen dok ne shvati...
da je izigran...i da je samo njena lutka na koncu...
a meni bi bio sve...sve samo ne lutka na koncu....
meni bi bio i sunce,i mjesec,i zvijede....
bio bi mi život....
otkucaj srca...
pogled....
poljubac...

bye
bye
kiss



| Talk to me softly . . . (12) | Print | x |

nedjelja, 13.05.2007.

ajde ajde zlato moje

he he
malo da i ja nešto novo napišem....
nije da imam neku inspiraciju,ali eto da nešto novo napišem...možda čak nešto pametno....lol...
šalim se...
ma joooj,jedva čekam da ova škola završi,pa da se sve to rijieši i smiri...i još maturalac...i možda posao poslje...he he...
ma nemam pojma ni što da pišem,nemam inspiraciju za neko pametovanje...
samo mi se spava,a moram završiti mapu...he he,još malo pa i to gotovo...
ma ajde da ne pišem gluposti više nego što jesu...lol...idem na posao tj pisanje mape i blejanje u film na novoj....
ljudovi čitamo se i pišemo...
bye
bye
kiss
:o)



| Talk to me softly . . . (16) | Print | x |

četvrtak, 10.05.2007.

meow.....w

HVALA SVIMA ZA KOMENTARE....PUNO PUNO PUNO PUNO HVALA smijeh
to mi puno znaći....lol...a jbga....
pa reko,da napišem nešto novo,ali baš i nemam inspiracije....
škola je ok,mislim,koliko škola može biti ok....sredili smo sve s majicama i skupljamo dalje lovu za rasku....imamo manjih problema s maturalcem,ali valjda će sve biti ok....namcor
mislim trebalo nas je ići 22 sve ukupno iz dva razreda,ali pola 3.d je odustalo,pa sad nas ide još manje....a i ovako i onako smo trebali ići mini busom,i sad još više plačamo,prije je cijena bila 1230kn,a sad je nekih 1900kn....ili tak nešto...sjebano,ali dobro...ali sve u svemu mora biti super,i nadam se da će biti luuuuudo....mislim mojim legicama i meni će biti ludo, jer nas 4 ćemo se zabaviti bez obzira na druge,a za ostale mi tako svejedno he hewink
ma ja jedva čekam subotu,ali idućeg tjedna...slavim rođendan,pa idem van s mojom Anom,i moramo to napraviti kako spada...mora biti jako jako jako luuudo :o)
he he,eto to je sve od mene za sada...idem se izležavati jer mi je dosadno...
ljudi čitamo i pišemo se...
bye
bye
kiss
kiss



| Talk to me softly . . . (5) | Print | x |

srijeda, 02.05.2007.

aha....sta kazete na moj dizajn?

to zapravo nije MOJ dizajn,ja sam to uzela od ''bahate'' lol...ali je bas sladak....lol...
nije vjestica,ali vila je...posluzit ce svrsi....lol...
ma evo da napisem nesto novo...HVALA svima na komentarima...
puno mi znace jer ih ne dobivam bas puno...tako da HVALA vam svima...
ja se evo dosadjujem...danas sam si przilicu promjenila,pa sad napokon mogu obicne cd-ove ocitavati,a ne samo dvd-ove...mislim nije moj komp ni lud...ali dobro....lol....
eh,skola pocela,a ocito i hladnije vrijeme...mislim kud bas u 5.mjesecu malo hladnije...
pa to je moj mjesec....namcor
ali dobro...bit ce bolje,kazu da nije tako strasno...tj da nece biti tako strasno...vidjet cemo...s vremenom....
do tada uzivajte,ne zivcirajte se i zivite kako hocete...jedan je zivot zasto ga ne iskoristiti u ''svoju'' korist....he he
puse
svima
bye
bye
kiss
cereksmijehkisscerekwave



| Talk to me softly . . . (47) | Print | x |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.