Blogiranje Svemira

15.08.2004., nedjelja


Ljetovanje vol. IV (ostatak vremena)
Pogled sa Paškog mosta... Moram priznati da sam na Pagu uživao u ne-Zrče-plažicama... nije bilo gužve, a sve pijesak, čisto more i ostalo što ide... Fotićem sam po plažama radio best topless contest (čak mi je cura pomagala fotkat neke da ne bih ja ispao sumnjiv!), i na kraju dobio 2 pobjednice, Slovenke (čak su bile zajedno, mmmm...).

Jednu večer smo otišli do Paga (oko 4 ujutro). Ima jedna birtija koja radi od nekih 5 sati, i dobra je atmosfera... Puštali su Sirtake i slično, taman za raspašoj u sitne sate... Na žalost, osim toga, u Pagu baš i nema neke ponude...

U Pašku solanu me nisu htjeli pustiti, a tako sam se bio napalio da ću fotkat iznutra... Damnit... :ljutismajlić:
Zbog toga sam odlučio ubuduće bojkotirati njihov proizvod! :ponosnismajlić:

Zadnja 2 dana nam se prikrpala sestra od cure... vjerujte, samo sam molio Presvjetlog da mi se ne dogodi Groundhog day... Njih dvije se odmah počele svađat', a ja nisam imao interneta da pobjegnem iz te surove stvarnosti... Užas!

Na povratku smo malo stali na Paškom mostu, gdje sam prekrasnim posljednjim ispraćajem u mornarskom stilu (snimljeno u .avi formatu) u večna lovišta poslao svoje japanke, pošto su nakon dvije godine počele zagađivati hrvatsku atmosferu... Sa sredine mosta, prekrivene zastavom, bacio sam ih u more... Ovim putem još jednom im šaljem želje da imaju mirno more, a ako će nekome još poslužiti, neka si ih uzme...

- 16:56 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>