Blogiranje Svemira

12.07.2004., ponedjeljak


Umirem na poslu...
Nema nešto posla, a moram sjedit' ovdje do 18:00 sati... Strašno!
Sad poskrivečki tipkam da me šefica ne vidi...
Nastassja - respect! Bila si mi full ok u PM-u te u postovima di se ispričavaš... Ukoliko me Koalicija pri'vati, neka javi... A nek Anastassja bude glasnogovornik...
BTW, ulažem jednog Ninu Pavičića na ukazivanje pozitivnosti Renate pl. Sopek (osim glede trupa), to je moj uvjet!!!


I kakvo je ovo šugavo vrijeme vani?? Jutros sam se smrz'o... Brrrrrr...
Osim toga, jutros pošaljem post na topic kako tu nešto ruše te da mi cijeli ured trese, a poslije čujem na radiju da je bio potres...
Onda, pak, neki dan, frend i ja netom se popeli na nasip, išli se na Jarun biciklizirat, kadli, čujem neko brujanje... MiG-21 se spičio od Sljemena i sve niže i niže ide, dolazi među nebodere u Novom Zagrebu (reko: gotovo je, biće belaja) pa se digne, pa opek krugovi iznad mene, zgrada... Imam i fotku na mobu!...

Hoću reći kako uopće nisam u toku, sjedim tu u uredu i gnjilim, posebno kad nema preveć posla (što je, naravno, rjetko) pa malo postam...

Čak sam se upisao na koalicija.net, moći ćete me lakše pronaći... :-)
See ya!!!

I, dajte, ljudi, čitajte moj blog!!! *suznih očiju razmišlja zašto se uopće trudi te nervozno lupeta po tastaturi*
- 16:27 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>