-LUST FOR LIFE-

02.11.2004., utorak

DODJOH, NADJOH, ODOH... i vratit cu se :-))))



As you see… imam ga!!!!
STAN!!!
Savrsen!!!
(s izuzetkom sitnih mana…koje se daju sredit)
(vec radim na tome)

Da, moja trodnevna potraga je zavrsena… USPJESNO!

I tako ja s najljepse ulice u Hrvatskoj selim u ZG periferiju ili kao sto moj cimer kaze, u srednji zapad :-).

Let me tell you something….
Sto sam sve radila…

1. CIMER!
Da, imam cimera. Odavno. Neki od vas ga i znaju :-)… neki su ga cak i upoznali uzivo.
Ja jesam! U petak – kad sam dosla u Zg.

Da, nasla sam cimera na blogu :-))))


I SUPER JE!!!!!
(iako jos nismo poceli zivjeti skupa – ova trodnevna avantura se pokazala izuzetno plodnom za buduci suzivot)
(al se razbacujem frazama :-D)

tako smo ON i JA izuzetno napredni za ovo doba :-)))) – postali cimeri i prije nego sto smo se vidjeli... iako smo se znali...
Jer ja vec mjesecima zavirujem u njegove misli... i on u moje...

2. ON br.2
NAPOKON i njega upoznah!!!! Obecavao on meni brda i doline :-)))… cak i spavanje na njegovom kauchu :-)))))… moj prvi bloger :-) (nemojte odmah pervezno nesto :-D)
…iako je na kraju tek treci kojeg sam upoznala u RL... a trebao je biti prvi...
Ali sam ga BAR napokon upoznala!!!

(Sorry Pipi draga, nije bilo dovoljno vremena :-(... al obecavam kad doselim – ono sto smo se dogovorile – napit cemo ga :-D)

3. MOJ prvi RL bloger
Igrom slucaja… ili zahvaljujuci providnosti :-)… opet sam ga vidjela! Al ovaj put samo na kratko… vrijeme je curilo a ja u potrazi za stanom. Pala je samo jutarnja kava…
Bit ce vise vremena drugi put! :-)

*********

REZIME:

*3 BLOGERA U 3 DANA*


Not bad, priznajte! :-D

A nju uspjesno navukoh na blog :-))))
I sad recite da moja ZG mission nije bila uspjesna! I vise nego....
:-))))))

ZNACI: 3 blogera i 1 blogerica


*********
*********
E da… jos sam nekog vidjela...
On mene nije... iako sam znala da zeli... protrnula sam...




- 22:42 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

ono sto mislim moram i reci. ili napisati. steta da moje misli ostanu same.

send me something ali ne ocekuj brz odgovor :-), malo sam lijena po tom pitanju... a mozda i nisam... you can try :-)





BLOGERICE:

BLOGERI:

*google*

ovaj je definitivno najjaci: visok sam 172, da li sam nizak?!!!!
LSD ludjak
sex sa ozenjenim :-))))
moj zivote dal si ziv ?!!!!! :-))))))))))))))))))) malo jaca recenica :-))))))
slatke slikice s neta :-))))) - jel taj trazio neke jestive slikice ili slikice slatkica :-)))), u svakom slucaju na krivu adresu je dosao :-)))
ovaj neki iz S&CG je uporan - opet je trazio slike starijih golih zena i opet je naletio na moj blog i opet ga je kliknuo :-))))... sto je mislio - da sam u meduvremenu stavila kakvu sliku :-)))))
bracne ponude!!!! ufff :-))) btw, taj je isti trazio i filmove golih zena - drugi takav u 2 dana!!!!!!!!!!!
neko iz USA je nevjerovatan! mali ljudi dizu prasinu?! sto je taj trazio :-)))))))
visoki muskarci :-)))
filmovi golih zena wooow :-) i to je trazio neko iz Australije :-))))
stablo vjestica?!!! Ajde, dobro, priznajem... jesam! crna, dark, skura...
finske kuce - zasto ne norveske?! :-)))))