-LUST FOR LIFE-

01.10.2004., petak

ALBANIA - part 4: Svadba


Necete vjerovat, al ja sam se uistinu super tamo provodila!

Bila sam cak na 2 svadbe!

Taj nas hotel jedini u cijelom Shkoderu ima dvoranu za svadbe.

A mi, glupi turisti :-), naravno da smo stali na vrata i promatrali...
I oni nas. Nakon par minuta dosli su roditelji od mlade. I pozvali nas unutra! Naravno da smo usli. Ali nismo sjeli.

Oni su nas i dalje promatrali... onda je dosla cijela delegacija do nas. Sa casama i cigarima. Prvo su nas ponudili cigarima i kad smo ih prihvatili, odveli su nas do stola. I pocastili sa svim i svacim :-))))
Svako malo nam je neko dolazio i nudio nas cigaretama. I mi njih, naravno. Da ste vidjeli tih presretnih faca kad sam im dala prvu cigaretu!
Ja nisam trebala plesat – mislili su da mi je Rolf muz :-)))... al druge zene jesu – i to s Albancima kojeg bi im majka od mlade dovela – i tu nema odbijanja!!! Ja sam za njih bila «sposata» i znaci da sam bila zabranjena :-)))!!!!

Inace, ta prva svadba je bila jako cudna. Mladozenju nismo nigdje vidjeli... Onda smo skontali. Ovo je bila svadba samo za obitelj od mlade!!! Mladozenjina je obitelj dosla u ponoc i ostala 2 sata. Samo da se pozdrave! Njegova obitej je svadbu imali sutradan kad je bilo vjencanje! Defacto, oni su samo na vjencanju bili skupa i to samo sat vremena – duze nije bilo pristojno. Ne pitajte me kad je bila konzumacija braka, nemam pojma!!!!!

Drugi dan smo ponovili gradivo. Druga svadba je bila. A mi smo se parkirali na vratima dok nas nisu pozvali :-))))
I naravno da se sve ponovilo. Ovaj put je bila u pitanju bogataska svadba. Malo razlicita od nasih, ali na slicnu foru. I ovaj put su bili prisutni oboje – i mladozenja i mlada! Ali razlika je bila sto je obitelj od mlade smjela ostat samo 3 sata na svadbi, a onda su je morali napustit i mladu prepustit novoj obitelji!

Jedna Norvezanka je dobila dopustenje da cestita mladencima – nama drugima je to bilo zabranjeno. A dopustenje je dobila zato jer je pobjedila Albanca u plesu!!!! Naime, tip je brzo odustao jer je Turid imala nepresusnu energiju i on nije mogao pratit njen tempo :-))))).




- 17:23 - Komentari (36) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

ono sto mislim moram i reci. ili napisati. steta da moje misli ostanu same.

send me something ali ne ocekuj brz odgovor :-), malo sam lijena po tom pitanju... a mozda i nisam... you can try :-)





BLOGERICE:

BLOGERI:

*google*

ovaj je definitivno najjaci: visok sam 172, da li sam nizak?!!!!
LSD ludjak
sex sa ozenjenim :-))))
moj zivote dal si ziv ?!!!!! :-))))))))))))))))))) malo jaca recenica :-))))))
slatke slikice s neta :-))))) - jel taj trazio neke jestive slikice ili slikice slatkica :-)))), u svakom slucaju na krivu adresu je dosao :-)))
ovaj neki iz S&CG je uporan - opet je trazio slike starijih golih zena i opet je naletio na moj blog i opet ga je kliknuo :-))))... sto je mislio - da sam u meduvremenu stavila kakvu sliku :-)))))
bracne ponude!!!! ufff :-))) btw, taj je isti trazio i filmove golih zena - drugi takav u 2 dana!!!!!!!!!!!
neko iz USA je nevjerovatan! mali ljudi dizu prasinu?! sto je taj trazio :-)))))))
visoki muskarci :-)))
filmovi golih zena wooow :-) i to je trazio neko iz Australije :-))))
stablo vjestica?!!! Ajde, dobro, priznajem... jesam! crna, dark, skura...
finske kuce - zasto ne norveske?! :-)))))