opet žalosno razdoblje

Htjela bih se ispričati svima koji čitaju moj blog zbog malo dulje odsutnosti. Dogodio se smrtni slučaj u mojoj obitelji i kako nemam snage da pišem o tome, a i ne vidim ekran od suza, morat ću se isključiti na neko vrijeme. Javit ću vam se svima, ali neću pisati posteve neko vrijeme jer sam preduboko pala i boli me.. Ne mogu zaustaviti suze.. Molila bih frendove da me ne zovu na proslavu Nove jer ionako nemam volje ni za šta i ne bih se htjela svađati s njima.. Sve vas volim i čuvajte mi se...


24.12.2006. | 22:48 | 2 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


linkovi:

Blog.hr
barby
seni
kika_štefanek
dundovićka
moja mala shashi
Paflof-grčko-latinskoljubac, pušomrzitelj, antialkos
trisha
palestinka
katja
skhemby
mala stella
igor
neki tip sa chata


HUMANITARNA AKCIJA!!!

Molim vas,pomozite Zeki!!!
(_/)
(O.o)
(>< )
Ovo je Gothik - Sado - Mazo
Zeko. Kopirajte ga na svoj blog
i tako mu pomognite na
njegovom putu do Svjetske
Dominacije!!!