vrijeme oporavka.....

Pa bilo bi vrijeme da se malo maknem iz depresije i da napišem novi post...
Kako i piše, došlo je vrijeme oporavka kada se počinje shvaćati da se zbog budale ne vrijedi biti u depri i trošiti svoje suze na njega...
Ali, kako ja shvaćam sve prekasno, jer sam u duši plavo biće, tako sam i ovo shvatila.. Suze mi neće nikako pomoći, a rane sa njima neće izlječiti.. Vrijeme prolazi, a rane zacijeljuju, iako me njegov pogled još boli...
No, shvatila sam da s tom deprom samo sebe ubijam, a ne postižem ništa.. Samo živciram ljude oko sebe, a to ne želim..
Željela bih zahvaliti svima koji su bili uz mene kad mi je to najviše trebalo, iako toliku pažnju nisam zaslužila.
Svakim danom se osjećam sve bolje i bolje pod uvjetom da mi nitko ne spominje dečke i moju propast od veze..
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Ovo su Vesna (Belli) i Jaca. Njih dvije su mi pomogle više od svega i volim ih najviše na svijetu, iako opet mislim da nisam zaslužila to, one su bile uz mene i tješile me..
Htjela bih ovaj post posvetiti svim curama koje su u depri zbog nekoga ili jednostavno ne mogu preboljeti.. Želim samo reći, ja sam njega voljela više od svog života, a ako sam ja mogla zatvoriti tu stranicu života i okrenuti novu, mnogo vedriju, možete i vi.. I ne brinite, doći će netko tko će znati cijeniti vas i svu ljubav koju mu budete davali. Ikoji će znati to uzvratiti.. Doći će onaj posebni kojeg ćete opet voljeti više od prethodnog... Volim vas.....


20.11.2006. | 15:43 | 24 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


linkovi:

Blog.hr
barby
seni
kika_štefanek
dundovićka
moja mala shashi
Paflof-grčko-latinskoljubac, pušomrzitelj, antialkos
trisha
palestinka
katja
skhemby
mala stella
igor
neki tip sa chata


HUMANITARNA AKCIJA!!!

Molim vas,pomozite Zeki!!!
(_/)
(O.o)
(>< )
Ovo je Gothik - Sado - Mazo
Zeko. Kopirajte ga na svoj blog
i tako mu pomognite na
njegovom putu do Svjetske
Dominacije!!!