LOVE HURTS....

A šta sada, tako je kako je..... Ja i ovaj moj smo prekinuli nakon devet mjeseci te divne veze... Najgore od svega je bilo to što je on prema meni bio užasno hladan i ravnodušan kao da nikada nismo bili zajedno i kao da me uopće ne poznaje, a to je ono što me najviše zaboljelo... Da netko nakon devet mjeseci veze može biti tako hladan i odvratan stvarno nisam znala... I zato sam opet u onom stanju depre i zato opet pokušavam cijeli svijet maknuti od sebe jer sam jednostavno preslaba za bilo kakvo povezivanje.. Nazvala sam Vesnu i ona kao ona, znala je kako me utješiti.. Što je, je. Niti jedan tip nije vrijedan ženskih suza, a opet plačemo zbog njih ma koliko odvratni oni bili i koliko god to mi znale.. Zabrijala sam s NJIM iako mislim da je iskoristio situaciju budući da sam bila pijana, ali nema veze, ionako sad ne mogu razmišljati o nekom kao o svom dečku jer će mi trabati malo vremena da se oporavim od ove veze.... Dečki, javite mi se za koju godinu... LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL............................
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Ne znam kako vi razmišljate, ali ja osobno mislim kako je ljubav najgora stvar na svijetu baš zbog toga što najviše boli i što poslije ljubavi sam uvijek u depri, a to nije dobro. Sinoć sam vrištala koliko me boljelo, a Ines to zna jer me vidjela i tješila me.. I sad kad pomislim na njega mi se plače, ali ja znam da ako nismo sad prekinuli, možda bi sutra ili ko zna kad, a onda bi bilo još gore... Onda bi vjerojatno opet uzela žuilet ili nešto slično, samo da se riješim tuge i bijesa...
Sve u svemu, sad ne mogu razmišljati o dečkim kao o divnim bićima jer su mi trenutno svi oni jedni do drugog identični gadovi kojima je jedini cilj u životu taj da nas povrijede i da se mi osjećamo jadno...
I kako se sad osjećam tako jadno, ne mogu razmišljati o lijepim stvarima koje nam donose svjetlo u naš život kao recimo, moja današnja jedinica iz latinskog.... loooooooooooooooooool..
Jedina utjeha mi je bila moja Belli i stvarno sam zahvalna što ju imam kao najbolj prijateljicu. Belli znam da sam ti rekla već sto tisuća puta jedno te istu stvar, ali reći ću ti to još jednom: HVALA TI ŠTO POSTOJIŠ U MOM ŽIVOTU!!!!!!
Bez tebe ja ne bi bila ja i bez tebe bi sve bilo drugačije... I zato te volim najviše na cijelom jebenom svijetu..


13.11.2006. | 16:11 | 26 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


linkovi:

Blog.hr
barby
seni
kika_štefanek
dundovićka
moja mala shashi
Paflof-grčko-latinskoljubac, pušomrzitelj, antialkos
trisha
palestinka
katja
skhemby
mala stella
igor
neki tip sa chata


HUMANITARNA AKCIJA!!!

Molim vas,pomozite Zeki!!!
(_/)
(O.o)
(>< )
Ovo je Gothik - Sado - Mazo
Zeko. Kopirajte ga na svoj blog
i tako mu pomognite na
njegovom putu do Svjetske
Dominacije!!!