Vrijeme brzo prolazi.....................

Danas slavim 9 mjeseci moje divne, predivne veze sa svojim divnim, predivnim dečkom. Najbolje je to što smo udaljeni 500 km, ali nema veze, osjećam ga kao da je kraj mene. Sjećam se dana kad smo se prvi put poljubili, kao da je bilo jučer. Sve je bilo tako sjebano. Meni je dolazio bus, išla sam u grad, a on me odpratio do busne. Kako sam malo kasnila morala sam trčati za busom, a i on je sa mnom i u trku me poljubio. Kako romantično............. Od tog dana pa sve do danas smo nerazdvojni. Mnogi mi govore da sam luda što ga i nakon 9 njeseci još uvijek volim kao i prvog dana, ali tako je. I iako imam tek 15 god i trebala bi se sad zabavljati što više mogu, ja bez njega ne bi mogla. Nije ljubav ono što me veže uz njega već nešto više kao navika. Navikla sam na njega i njegov zagrljaj i ne bi trenutno mogla zamisliti niti jednog drugog dečka koji bi ga mogao zamijeniti. Iako ima užasno puno mana i loših strana,ali opet ga volim. Svjesna sam činjenice da ima boljih dečki, ali ja volim njega i nitko nas neće rastaviti dok to ne budemo sami htjeli.
Danas me stvarno iznenadio. Nazvao me jer se sjetio da nam je danas 9 mjeseci. Znao je da ću mu počet srat kad dođem kući ako me ne nazove. Ali, inače ne nazove... A danas je nazvao! jeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!! Sad sam tako sretna.... Još će netko pomislit da sam prošvikala od silne sreće.......
Jučer sam si promijenila dizajn. Baš mi je strava. Ali ovaj dizajn je morao odnekud poteći,zato.....
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us Nadam se da svi znaju što je to apsint i kakve veze ima moja zelena vila s njim. Kako sam užem krugu ljudi poznata kao izliječena alkoholičarka, nije ni čudno što mi je blog na temu alkohola. I to najgoreg....... Ali pošto znam da mnoge ljude to ne zanima, neću se bahatiti svojim znanjem.. Neka to ostane neizrečeno.... Pusa Barbari i Vesni............. A i Peri naravno!!!!.............


03.11.2006. | 16:11 | 23 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


linkovi:

Blog.hr
barby
seni
kika_štefanek
dundovićka
moja mala shashi
Paflof-grčko-latinskoljubac, pušomrzitelj, antialkos
trisha
palestinka
katja
skhemby
mala stella
igor
neki tip sa chata


HUMANITARNA AKCIJA!!!

Molim vas,pomozite Zeki!!!
(_/)
(O.o)
(>< )
Ovo je Gothik - Sado - Mazo
Zeko. Kopirajte ga na svoj blog
i tako mu pomognite na
njegovom putu do Svjetske
Dominacije!!!