i hope you die soon!!!

Bok svima!!! Kako ja imam jako napasne prijatelje, morala sam započeti blog. I tako ja ga započinjem. Rođena sam 31.05.91. i živim u Puli na STOJI.yesyesyes
Idem u prvi razred klasične gimnazije u Pazinu i doma dolazim samo vikendom. Živim sa dvije luđakinje koje su isto iz Pule. One su Seni i Kika. Žive legende.thumbup Nikad nam nije dosadno jer uvijek tražimo način za što veću zajebanciju. eek Itako nam prolaze dani u zajebanciji. Istina učimo,ali samo kad nas tjeraju. Slobodno vrijeme provodimo vani zbog moje ovisnosti o pušenju smokin čak i ako to znači da ćemo se tri minute smrzavati. Imam još jednu strast što se tiče boravka ovdje. Naime kolekcionar sam lino-ladi i puna mi ih je ladica. Zato, ako je neko gladan....njami njami
Naj frendica mi se zove Vesna i nerazdvojne smo već PET godina. To je jako puno..yes
Naravno,nije mi ona jedina frendica. Barby mi je sunce mog života. Kad god dođem, moram je spašavati od dosade. pusa Barby!!!!!! wave
Vjerojatno se pitate di mi je ljubavni život. Tu pišem gluposti,a vas možda zanima nešto drugo. Moj dragi nosi ime Petar, ali ljudi ga znaju kao Pero. Zajedno smo osam mjeseci i još nismo jedno drugom dosadili. To je za divljenje. Jednostavno ga obožavam i ne bi ga mijenjala ni za što na svijetu. kiss
Ali nije ni on bez mana. Neće da ide sa mnon van. lud burninmad
Što se obitelji tiče imam mamu, tatu, i dvije seke. Imam i macu na koju sam alergična, ali je ipak volim najviše na svijetu iako se sva raskišem kad je vidim.
To bi bilo sve za sad. Moramo na mučenje.


17.10.2006. | 16:24 | 2 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


linkovi:

Blog.hr
barby
seni
kika_štefanek
dundovićka
moja mala shashi
Paflof-grčko-latinskoljubac, pušomrzitelj, antialkos
trisha
palestinka
katja
skhemby
mala stella
igor
neki tip sa chata


HUMANITARNA AKCIJA!!!

Molim vas,pomozite Zeki!!!
(_/)
(O.o)
(>< )
Ovo je Gothik - Sado - Mazo
Zeko. Kopirajte ga na svoj blog
i tako mu pomognite na
njegovom putu do Svjetske
Dominacije!!!