Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ej ljudimah.Da ja odmah pređem na glavnu stvarcool.
Na natjecanju smo osvojili dva druga mjestanaughty.
Bilo je forathumbup.Natjecanje je bilo u Velikoj gorici.
Kad sam tamo došla prvo sam se izgubila jer nisam mogla
naći svoju svlačioniculud, gdje su bile moje cure.Sva sreća
pa sam srela Šteficu(trenericu) pa me odvela do svlačionicewink.
Prvi dan ručak je bio supernjami.A drugi dan komanamcor puknucu bang.
Uglavnom natjecanje je bilo super i dobro smo se proveliparty.
I samo još jedna stvarthumbup.P.S. dobila sam bazenzaliven.
Ajde idem ja sad i htijela bih pozdraviti 4 naj frendice:
Anu,Ivančicu,Magdalenu i Nikolinu.mah

24.06.2007. u 22:04 || K 24 | P | # | K

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Toto

Molim vas da mi hranite mog
Toteka.Tako se zove moj pravi
pas koji je sličan ovome ovdje.






adopt your own virtual pet!




Kakav vam je moj blog????
Super
Dobar
Tak-tak
Grozan
  
pollcode.com free polls

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

Naj blogovi:
Irinej
Lea i Ivana
Tena
Nina
Veronica
Paula
Valentina
Maja













~ Šimpy (: *