Super dan,a i slijedeći dani


E bok ljudi danas mi je bio super dan a bit će i
sutra i preksutra i prek preksutra.smijehparty.
Vidite kak je meni ovo super tjedanthumbup.
Danas mi je bilo super zato kaj smo bili na Glavici
sa razredomlud.Kad smo došli,tamo smo dobili
neke jadne palačinke.A prodavačica je glupa ko da
nevelim kaj.U škrinji sa sladoledima bilo je samo
korneta od vanilijebang.Jednoj curi je prodala za
7 kuna,drugoj za 5 a trećoj za 10.Baba je fakat ludaheadbang.
No dobro.Uglavnom smo se cijelo vrijeme kartalismokin.
Kad smo se vratili ispred škole,dečki su napunili boce sa vodom
i tako su nas zaljevali da smo bili mokri ko miševirolleyes.
Sutra će mi dan biti još bolji jer je zadnji dan škole i
svi satovi su nam skračeni na 30min.Svi ćemo si uzet
bijele majice da se šaramo.Preko sutra i prek prek sutra
imam natjecanje.Bit će baš ludopartyhrvatskanaughty.
Ajde idem sad malo igrat simsethumbupmahwave.

20.06.2007. u 16:32 || K 28 | P | # | K

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Toto

Molim vas da mi hranite mog
Toteka.Tako se zove moj pravi
pas koji je sličan ovome ovdje.






adopt your own virtual pet!




Kakav vam je moj blog????
Super
Dobar
Tak-tak
Grozan
  
pollcode.com free polls

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

Naj blogovi:
Irinej
Lea i Ivana
Tena
Nina
Veronica
Paula
Valentina
Maja













~ Šimpy (: *